כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"מסייע לפרוש"

דרעי תקף, אך ב'דגל' לא מתרגשים: "משדר לחץ"

בניסיון להתניע את קמפיין הבחירות של מועמד ש"ס, דרעי קיים היום ישיבת סיעה באלעד, בה תקף את 'דגל התורה': "תקדים מסוכן שישליך למשך שנים קדימה. זה חילול ה'!" | ב'דגל' הגיבו: "הוא משדר לחץ, משתלח בשפה בוטה נגד החלטת גדולי ישראל"

דרעי תקף, אך ב'דגל' לא מתרגשים: "משדר לחץ"
ישיבת סיעת ש"ס באלעד צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיע היום (ראשון) לאלעד במסגרת קמפיין הבחירות של מועמד המפלגה לראשות העיר יהודה בוטבול. זאת, מספר ימים לאחר ש'בדגל התורה' הודיעו על תמיכה בראש העיר המכהן שרוליק פרוש, בניגוד לסיכום שנחתם במערכת הבחירות הקודמת בעיר בין המפלגות.

"היה פה הסכם חתום וברור שנחתם עם גדולי ישראל", תקף יו"ר ש"ס במהלך ישיבת הסיעה שקיים בעיר עם חברי הכנסת ושרי המפלגה. "הפרת ההסכם זה תקדים מסוכן שישליך למשך שנים קדימה. זה חילול ה'! ואני לא רוצה להשתמש במילים יותר קשות", הוסיף דרעי.

• ההסכם המלא בין 'דגל' ל'שלומי אמונים' על תמיכה בפרוש | פרסום ראשון

גורמים ב'דגל התורה' אמרו במפלגה "לא מתרגשים" מהמתקפה של יו"ר ש"ס. "אריה דרעי משדר לחץ", אומר גורם במפלגה.

ב'דגל' סבורים שהמתקפות של דרעי עשויות לסייע למועמד שלומי למועמד שלומי אמונים שרוליק פרוש. במפלגה הליטאית יש מי שטוען כי "המלחמה" שפתח דרעי נגד דגל התורה דווקא תביא לאיחוד השורות ותצרף קהלים נוספים בעיר, גם כאלו שהיו נגד הפרת ההסכם עם ש"ס.

"חילול ה' זה שיו"ר מפלגה משתלח בשפה בוטה נגד החלטת גדולי ישראל, לא היה כדבר הזה", הגיב בכיר הדגל התורה בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

 

 

 

בחירות מוניציפליות 2023 אלעד אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד