י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"נחצה גבול"

ראש העיר זימן לשימוע את מארגני התפילה ביום כיפור

"קראנו לארגון לשימוע, לקראת ביטול ההיתרים שניתנו להם מהעירייה". כך הודיע ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי בעקבות סערת פיצוץ תפילת 'כל נדרי' בליל יום הכיפורים שארגן 'ראש יהודי'

ראש העיר זימן לשימוע את מארגני התפילה ביום כיפור
רון חולדאי חובש כיפה צילום: תומר נויברג, פלאש 90

סערת מפגן השנאה בתפילת יום הכיפורים לא יורדת מסדר היום ויש מי שממשיך לרדוף את הדת. מדובר בראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי שהחליט לזמן לשימוע את ראשי ארגון 'ראש יהודי' שארגן את התפילה בכיכר דיזנגוף, בכדי לבטל לו את כל ההיתרים שניתנו לו מטעם העירייה.

חולדאי כתב הלילה: "תל אביב יפו תמיד הייתה, ותמיד תהיה - הבית של כולם. אבל, וזה אבל גדול - גם לבית יש חוקים. השבוע, נחצה גבול עם אחד הארגונים, ראש יהודי".

עוד בנושא:

"אצלנו בבית, פועלים בהתאם למדיניות העירייה. אצלנו בבית, לא מחרחרים מדון בין אחים. אצלנו בבית, ממלאים אחר פסיקות בית המשפט כתב חולדאי לעוקביו ברשתות החברתיות והוסיף, "לכן, קראנו לארגון לשימוע, לקראת ביטול ההיתרים שניתנו להם מהעירייה".

"תל אביב-יפו תישאר זרקור ליברלי, במיוחד בימים חשוכים כאלו", קבע.

בתגובות לדברים של רון חולדאי ניתן היה לחוש שהציבור הבין כי ראש העיר שינה את יחסו לארגון הקירוב שבעבר תמך בו והופיע באירועים ובטקסים שלו, וזאת בשל הלחץ הציבורי של אנשי המחאה האלימים והקיצונים שזכו ביממה האחרונה לכינוי מחודש 'נטורי קפלן' וברקע הבחירות המתקרבות שלראשונה מאיימות להדיחו מכס ראש העיר אחרי 25 שנות כהונה.

רון חולדאי כל נדרי יום הכיפורים ראש יהודי כיכר דיזנגוף תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד