כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אחרי הסערה

נעצר החשוד בהשחתת תמונות החטופות בבני ברק

החשוד תושב העיר נעצר על ידי שוטרי השיטור העירוני בחשד להשחתת תמונות החטופות שנתלו על בית כנסת בבני ברק | בתום חקירתו יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו

נעצר החשוד בהשחתת תמונות החטופות בבני ברק
ניידת שיטור עירוני בבני ברק צילום: ארגון השומרים

המשטרה עצרה הערב (ראשון) את הקיצוני החשוד בהשחתת תמונות החטופות בבני ברק. החשוד, תושב העיר, נעצר על ידי שוטרי השיטור העירוני בחשד שריסס את שלט שעליו פורסמו תמונות הנשים שנחטפו לעזה במתקפת הפתע של חמאס, שנתלה ברחוב חזון איש. המעשה גרר תגובות נזעמות בקרב תושבי העיר, שגינו את המעשה. בתום חקירתו יוחלט האם לבקש את הארכת מעצרו

מעיריית בני ברק נמסר כי לפני שעה קלה עצר השיטור העירוני את החשוד במעשה. "כפי שנאמר והודגש, מעשים מעין אלה אין מקומם בבני ברק בפרט ובין אחים בכלל. אפס סובלנות למעשים מעין אלו", מסרה העירייה.

עוד בנושא:

"מעשים מטורפים" > קיצוני תועד משחית תמונות חטופות בבני ברק

בהודעת הגינוי שפרסמה עיריית בני ברק לאחר המעשה נאמר כי האיש שתועד הינו אזרח 'תימהוני'. "לפני שעה קלה תועד תימהוני המחבל בשלט שהוצב על בית כנסת בכניסה לעיר וכולל את תמונות החטופים והחטופות ותפילה טהורה לשלומם ולשחרורם. הנ"ל ריסס על כמה מהתמונות באופן תמוה וחריג", נאמר בהודעת העירייה.

בעירייה הוסיפו כי עיריית בני ברק הנחתה את צוותי השיטור העירוני להביא למעצרו של האיש באופן מיידי בסיוע מצלמות התנועה והבקרה באזור, ופנתה למשטרה לעשות הכול לאיתור החשוד. "מעשים מטורפים מעין אלו אין מקומם בבני ברק ואין מקומם בין יהודים. תהיה אפס סובלנות למעשים מעין אלו", נמסר.

שר הדתות מיכאל מלכיאלי אמר על טשטוש תמונות החטופות בבני ברק: "ריסוס וטשטוש תמונות החטופות בבני ברק, הן מעשה חמור על ידי אנשים שלא מייצגים את הציבור החרדי כלל. טוב עשתה עיריית בני ברק שפנתה למשטרה לעצור את אותם אנשים. המגזר כולו מאוחד ונותן כתף במאמץ הלאומי בדרכים רבות".

חטופים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד