י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
על רקע המלחמה

במתכונת חלקית: יבואני הרכב מנסים לחזור לפעילות

כלמוביל, יבואנית יונדאי הודיעה על תחילת השיווק של יונדאי i20 שקבלה שורת עדכונים. אלו כוללים נגיעות עיצוביות מן החוץ, כמו פנסי LED. גם ליוניון מוטורס, יבואנית טויטה הייתה בשורה וזו נגעה לתחילת השיווק של הדור השני של רכב הפנאי ההיברידי והמעוצב C-HR

במתכונת חלקית: יבואני הרכב מנסים לחזור לפעילות
יונדאי i20 מקבלת מתיחת פנים ועדכון אבזור ומערכות בטיחות צילום: יונדאי

המלאים המצטברים בנמלים והכניסה ל"שגרת מלחמה" מעודדים את יבואני הרכב לנסות ולחזור לפעילות, גם אם חלקית אחרי שבועות ארוכים של סטגנציה במכירות.

תא נהג דיגיטלי מלא ותאורה אווירה ביונדאי i20 אחרי עדכון הדגם: קרדיט יונדאי

אתמול הודיעה כלמוביל, יבואנית יונדאי על תחילת השיווק של יונדאי i20 שקבלה שורת עדכונים. אלו כוללים נגיעות עיצוביות מן החוץ, כמו פנסי LED וחישוקי גלגל חדשים ומן הפנים תא נהג דיגיטלי מלא ותאורת אווירה ברמות האבזור הגבוהות. חשוב מכך, יונדאי שילבה ברכב הסופרמיני שלה מערכות בטיחות אקטיביות שלא היו בעבר ובהן בלימה אוטומטית אם הרכב מזהה תנועה חוצה בעת נסיעה לאחור וכן מערכת בלימה אוטונומית ושמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה כחלק מהאיבזור התקני בכל הרמות. בהיצע 5 חבילות אבזור במנעד מחירים שבין 120,900 שקלים לבין 132,900 שקלים.

דור שני של טויוטה C-HR הדגם עדיין שומר על העיצוב יוצא הדופן ומאד מתייקר: קרדיט טויוטה

גם ליוניון מוטורס, יבואנית טויטה הייתה בשורה וזו נגעה לתחילת השיווק של הדור השני של רכב הפנאי ההיברידי והמעוצב C-HR. עם מראה כל-חדש ודור שני של מערכות הנעה היברידיות בנפחי מנוע של 1.8 ו-2.0ל'. אלה מציגות, לפי טויוטה, צריכת דלק רשמית של כ-20 קילומטרים לליטר.

לצד המרכב המעוצב יש גם חלל פנימי בעיצוב חדש והוא – כצפוי – דיגיטלי מלא, 7 אינץ' או 12.3אינץ' ולידו מסך מולטימדיה עם 12.3 נוספים וממשקים אלחוטיים לטלפון חכם ודיבורית. בהיצע 3 רמות אבזור במנעד מחירים שבין 170,000 ל-220,000 שקלים. מחיר המשקף עליה משמעותית במחיר הדגם ביחס לדור היוצא שהחל מקצת יותר מ-140 אלפי שקלים.

שלוש רמות אבזור בכולן תא הנהג דיגיטלי מלא ויש מערך סיוע לנהג ובטיחות אקטיבי: קרדיט טויוטה

בנוסף, לשני הדגמים האלה צפויות השקות ישראליות רבות נוספות ממותגים ודגמים שונים. בהם מותג רכב חשמלי חדש מסין, גרסאות חשמליות למסחריות מוכרות, ועוד דגמים וגרסאות הנוספים כדי להעשיר את ההיצע ללקוחות. כל זה מתוכנן להתרחש בשבוע-שבועיים הקרובים ויחד עם זה אנו מעריכים כי גם יצוצו פה-ושם הזדמנויות מעניינות.

בשבוע הבא - ההשקה הישראלית של מותג אקספנג החשמלי: קרדיט אקספנג

רכב חשמלי טיוטה יונדאי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד