כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אלימות ברחובות

סאן פרנסיסקו: קהל המונים שרף מכונית אוטונומית

במהלך אירוע בארה"ב הקיפו המשתתפים מכונית של וויימו ולפתע החלו לחבוט בה. למרבה המזל בתוך המכונית לא היו אותה עת נוסעים כך שאף אחד לא נפגע, אחרי שחלונות המכונית נופצו היא גם הועלתה באש

סאן פרנסיסקו: קהל המונים שרף מכונית אוטונומית
המון זועם העלה באש מונית רובוטית בסן פרנסיסקו צילום: WAYMO

מה גרם לתושבי סן פרנסיסקו, עיר השלום והאחווה להסתער בחמת זעם על מכונית אוטונומית של חברת ויימו ולשרוף אותה עד היסוד? תשובות אין לנו בגלל שלא הינו שם, אבל יש לנו כמה ניחושים.

לפי דיווחים שמגיעים מארצות הברית, בסוף השבוע האחרון התקיים בסן פרנסיסקו אירוע גדול בו השתתפו אלפי אנשים. לאירוע נקלעה גם מכונית יגואר חשמלית של חברת ויימו. ויימו שהיא בעצמה חלק מגוגל היא חברה שמפעילה בסן פרנסיסקו שירות של מכוניות אוטונומיות, כלומר מכוניות שאין להן נהג ונוסעות לבד. ויימו היא לא החברה הראשונה או היחידה שמפעילה את השירות הזה- כפי שדיווחנו לכם גם ג'נרל מוטורס הפעילה בסן פרנסיסקו את המכוניות של "קרוז" עד שהן עשו תאונות והשירות הושעה על ידי העיר.

במהלך האירוע הקיפו המשתתפים את המכונית של וויימו ולפתע החלו לחבוט בה. למרבה המזל בתוך המכונית לא היו אותה עת נוסעים כך שאף אחד לא נפגע, אבל ההמונים לא הסתפקו בזה. אחרי שחלונות המכונית נופצו היא גם הועלתה באש. האם מדובר בוונדליסטים?

ייתכן שיש עוד סיבות לזעם: המכוניות האוטונומיות כבר עשו תאונות ברחבי העיר ולפי הדיווחים בארצות הברית מכונית של ויימו אפילו פגעה בשבוע שעבר ברוכב אופניים, מה שאומר שיתכן שלתושבי סן פרנסיסקו פשוט נמאס שעושים עליהם ניסיונות.

 

רכב חשמלי ארצות-הברית שריפת רכב סן פרנסיסקו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד