י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אחרי ים קלוריות: הצעד הראשון לשפיות

חג השבועות חלף לו והותיר אחריו ים קלוריות. אז מה עושים? דבר ראשון נרגעים. זה לא עושה טוב לצבירת השומנים. קבלו קצת טיפים ובהצלחה

pixabay
pixabay



את הכתבה הבאה אני כותבת תוך כדי שתיית שייק ירוק עם ספירולינה. כזאת אני, מחפשת כל פעם את הדבר הבא שיסייע לי גם בשמירה על הבריאות, גם בירידה במשקל, ובכלל – להרגיש יותר אנרגטית וקלילה. על יתרונות הספירולינה, שנחשבת למזון על, שמעתי מזמן, עכשיו גם טרחתי לבדוק אותה. אז רק למתעניינים: אני לוקחת כמה עלי חסה, מלפפון ירוק ופרי – במקרה שלי חופן ענבים. שמה בקערה עם מים קרים (לפי כמה שאוהבים. חצי כוס זה בסדר). טוחנת הכל במקל בלנדר ומוסיפה כף פתיתי ספירולינה. אחר כך אני גורסת קצת קרח עם דופק שניצלים וזהו. שייק בריא ומנקה רעלים. הטעם סביר לחלוטין. מוזמנים לנסות.

הנה הוא בתמונה:









ואחרי הספתח שלי, שאלתי גם בקבוצת הפייסבוק שלי 'במה פתוחה עם שיפי חריטן', מה הצעד הראשון שלכן אחרי ים הקלוריות של שבועות?

קיבלנו כמה טיפים והרי הם לפניכם. כל אחד מתחבר למשהו אחר וזה הזמן למצוא לעצמנו את האיזון למען עצמנו.

יונת: באופן כללי נמנעת מפחמימות. משתדלת. עובד אצלי.

רחלי: שטיפת הבית בצאת החג וחלוקת רוב השאריות לאורחים כדי שחלילה לא ישאר
ועל הבוקר שייק ספירולינה צ'יה

בת שבע: ארוחת בוקר מזינה, ככה לא מתפתים לאכול מהשאריות. וגם לא משאירים בבית כל מיני דברים מתוקים שקורצים לנו

חדוה: מי שמקפידה על אורח חיים בריא ביום יום, יותר קל לה עם ימים כאלה. ראשית, גם כשהכנתי לחג פיצות ועוגות, הקמח לא היה קמח לבן אלא בריא יותר, וכך לגבי שאר המוצרים כמו גבינה אז הכי דלה, את ה3 אחוז ולא את ה9 אם המתכון מכיל כוס סוכר אז מורידה לחצי כוס ולא סוכר לבן, הדברים הקטנים האלה עושים את ההבדל. באופן טבעי כשמתנהלים כך הקיבה מתרגלת למינוני אוכל קטנים יותר ביום יום, אז ביום שאחרי, אם הגזמנו בחג, הגוף דיי מלא, ודורש פחות. למרות שעדיין נשארו עוגות, מוותרת עליהם ועל הקפה של הבוקר, סוחטת לימון שותה (תאמינו לי מתרגלים) במשך היום שותה רק מים פירות וירקות, גם ממלא וגם סוג של ניקוי רעלים.

שונמית: חוזרת לשפיות בפתיחת הבוקר עם חצי לימון סחוט טרי. ממשיכה עם הרגל קפה נטול סוכר. מקפידה על 8 כוסות מים ביום וממילא התיאבון שנותר מתמלא בארוחות קטנות של מזון בריא! רק חלבונים ללא פחמימות. כמו סלט ירקות גדול עם טונה, תפוח גרנד גדול, שני תמרים מג'הול (מזין ומשתיק את הצורך למתוק)...

ורד: כבר חצי שנה ללא גלוטן עמילנים וסוכרים. לא צריכה כל יום דרייב מחדש.

גילה: עוברת רק למים למשך שבועיים. גג סודה וכמובן חדר כושר והליכות.

ליבי: השנה אני לא צריכה לדאוג לזה. היה שבועות דל קלוריות במיוחד.

רחל: אני אוהבת ספינינג. ממליצה למצוא כושר שאת אוהבת, בלי הסטופר של הירידה במשקל. נטו לשחרור והנאה.

תמי: מתחילה בארוחת בוקר טובה וממלאה - ביצה קשה, אבוקדו, ירקות, קוטג' ולחם מלא! בהמשך היום דואגת לשתות הרבה מים וליהנות מירקות.
א. צהרים מנה עיקרית בלבד בלי תוספות (ולג'אנק פוד לא קוראת מנה בכלל)
אם יש מצב לצאת להליכה/ התעמלות - אשרי המתעמלת.
אם נשמור על איזון, הגוף כבר יעשה את העבודה!

נאוה: חזרה לכושר.

רחלי: לחתוך צלחת עם מלפפון ועגבניה.... להרגיש שחזרתי לבריאות.





ובנימה אישית רק אסיים בכך שאני מאמינה שכל עניין צבירת השומנים - שכמובן שייך להרבה מאוד סיבות ואפשרויות, מתחיל גם בראש שלנו ובמה שאנחנו צוברים בתוכנו - מבחינה רגשית. תתחילו לשחרר עומסים, להפחית לחצים, להיות יותר שמחים - ותראו הרבה ישועות. אל תתנו לים הקלוריות לייאש או להשפיע עליכם. חוזרים בצורה מאוזנת ורגועה לשגרה, והכל יהיה בסדר.

חזרה שמחה לשגרה, בבריאות ובהצלחה.
שבועות דיאטה קלוריות בריאות נקוי רעלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד