כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
דיווח על מיקומו

היורה ברכבת אמר לשוטרים כשנתפס: "חיכיתי לכם"

פרנק ג'יימס החשוד בירי ברכבת בברוקלין אמר לשוטרים כי הוא חיכה להם. ג'יימס התקשר לקו החם של משטרת ניו יורק, ואמר שהוא באיסט וילג', ואפילו הציע להם תיאור מפורט

היורה ברכבת אמר לשוטרים כשנתפס: "חיכיתי לכם"
זירת האירוע בברוקלין צילום: בארא פארק 24

החשוד בירי ברכבת התחתית בברוקלין, פרנק ג'יימס, אמר לשוטרים שעצרו אותו, "חיכיתי לכם". שוטרים עצרו את האיש ביום רביעי האחרון, יממה לאחר הירי בתחנת הרכבת. כשהשוטרים הגיעו למקום בו הם קיבלו הודעה כי הוא נמצא. אחד מהם ראה את ג'יימס הולך על המדרכה וקרא 'היי, פרנק'. כך דיווח העיתון New York daily news. בשלב זה, ג'יימס הסתובב באיטיות ובהה בקבוצת השוטרים, ופשוט חיכה שיעצרו אותו.

מסתבר כי חמישה אנשים דיווחו שראו את ג'יימס מטייל ברחבי מנהטן ביום רביעי, והפרס שהובטח למי שיביא למעצרו, יחולק על ידי המחלקה Crime Stoppers של משטרת ניו יורק, סכום של 50,000 דולר יתחלק בין חמישה, כל אחד יקבל 10,000 דולר.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי ג'יימס התקשר לקו החם של משטרת ניו יורק מסניף מקדונלד'ס ברחוב 6, הוא אמר בטלפון שהוא נמצא באיסט וילג', ואפילו הציע להם תיאור מפורט, המתאר מה הוא לובש ושהוא נושא תיק גב ירוק.

היומנאי ביקש מג'יימס מספר שיוכלו להתקשר אליו בחזרה, והוא השיב שהוא לא יודע מה המספר, כי הטלפון חדש. לאחר מכן הוא אמר שהסוללה שלו עומדת להיגמר, ואמר לשוטר בטלפון שהוא יטעין את הטלפון במסעדת המזון המהיר או במקום כלשהו קרוב.

ביום רביעי האחרון בשעה 13:42, השוטרים הצליחו סוף סוף לשים את ידיהם על ג'יימס, כשהחשוד צעד לאורך הרחוב ההומה, כמה רחובות מהמקדונלד'ס - הודות לעובד חברת מצלמות האבטחה יליד סוריה, זאק טאהן, מיוניון סיטי, ניו ג'רזי, שזיהה את החשוד וסימן לרכב משטרה שחלף במקום.

טאהן, ושני אנשים נוספים ששמם לא פורסם, שזיהו גם את ג'יימס ודווחו למשטרה על כך, יתחלקו עם הפרס שהובטח בסך 50,000 דולר. אדם רביעי שנתן מידע למשטרה, הוא ג'ק גריפין, שבערך בשעה 10:30 בבוקר יום רביעי האחרון, צילם את החשוד הולך ברחוב ואוכל במסעדה סמוכה. גריפין שיתף שתי תמונות של החשוד ברשתות החברתיות, עם הכיתוב "אפשר לראות את ג'יימס גלוי".

הפוסט של גריפין גרם לתגובה מיחידת Crime Stoppers (עוצרי הפשע) של משטרת ניו יורק, שביקשה מהאיש שפרסם זאת בטוויטר לספק פרטים נוספים. שמו של האדם החמישי עדיין לא פורסם, מאחר ומקבלי פרסים מהמשטרה, יכולים להישאר אנונימיים.

כזכור ג'יימס פרנק פצע 29 אנשים בתחנת הרכבת ביום שלישי האחרון, תוך שהוא יורה בהם ומפעיל פצצות וחומר נפץ. האיש נמלט בין כל הנוסעים שנמלטו גם הם. ורק לאחר 30 שעות הוא נעצר.

ברוקלין פיגוע תחנת רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד