י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ללא הסמכה

אישום נגד מטפלו של האב החרדי החשוד ברצח: סיפק סמים מסוכנים

לבית המשפט הוגש היום כתב אישום חמור נגד תושב גוש עציון בשנות ה-30 לחייו, בגין אספקת סמים מסוכנים לאב החרדי שחשוד ברצח בנו בן ה-14 בקרית גת | המטפל, ששמו נאסר עד כה בפרסום, נאשם בכך שסיפק סמים גם למטופלים נוספים בלא שהוסמך לכך | כל הפרטים

אישום נגד מטפלו של האב החרדי החשוד ברצח: סיפק סמים מסוכנים
זירת הרצח בקרית גת צילום: דוברות זק"א

המשטרה הגישה היום (ראשון) לבית המשפט כתב אישום נגד מטפלו של האב החרדי מקרית גת, שלפי החשד רצח את בנו בן ה-14 לפני כשבועיים וחצי בביתו, בשעה שככל הנראה היה תחת השפעה של חומרים מסוכנים.

המטפל, בן 38 תושב גוש עציון, ששמו אסור בפרסום, נעצר על ידי חוקרי המשטרה בחשד שהעניק לכאורה טיפול לאב החשוד ברצח ולאנשים נוספים, זאת תוך שהוא מספק להם סמים מסוכנים, ללא כל סמכות. 

עו"ד יהודה פריד וטל גבאי, המייצגים את האב, מסרו לאחר מעצרו של המטפל החשוד כי  "היום כבר ברור כי מי שאשם ברצח המזעזע הוא המטפל, שסימם את האב במסווה של טיפול רפואי. סמים אלו גרמו לאבא לחוות התקף פסיכוטי חמור, אשר הוביל לתוצאה המחרידה - במסגרתה אב רוצח את בנו בשל קולות הפוקדים אותו וחזיונות".

• הלם בקרית גת: נקבע מותו של הנער שעפ"י החשד נדקר ע"י אביו

• הוארך מעצרו של האב החרדי החשוד ברצח בנו

• מטפל האב החרדי החשוד ברצח בנו - נעצר לחקירה

מהמשטרה נמסר החוקרים שהחלו לאסוף ראיות וממצאים תוך גביית עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל לכאורה החשוד, חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים תוך שמשלמים לחשוד אלפי שקלים.

עוד עלה, כי לחשוד אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות, וכי החשוד נהג לרכוש את הסמים המסוכנים באמצעות רשת 'הטלגראס'. כאמור, עם סיום גיבוש חומר הראיות נגד חשוד, הגישה נגדו היום יחידת התביעות של משטרת ישראל, כתב אישום ובו 6 אישומים בגין עבירות של יצוא, יבוא, סחר ואספקה של סמים מסוכנים. בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

 

כתב אישום רצח סמים מטפל אלטרנטיבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד