ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"כפול מערך המוצר"

מנכ"ל שטראוס הבטיח פיצוי ללקוחות, מוקדי החברה קרסו

סערת ריקול המוצרים בשטראוס לא יורד מסדר היום כשעור ועוד מוצרים יורדים מהמדפים, בסרטון שפרסם היום מנכ"ל שטראוס הוא התנצל על עוגמת הנפש ועדכן כי לצד כל הפעולות שעושים ביממה האחרונה בהתמודדות עם האירוע, כל לקוח שיפנה אלינו יקבל פיצוי כפול על כל מוצר של עלית שנרכשו"

מנכ"ל שטראוס הבטיח פיצוי ללקוחות, מוקדי החברה קרסו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

מנכ"ל שטראוס ישראל הודיע היום כי יעניק פיצוי כפול לכל הלקוחות שרכשו את המוצרים. "ביממה האחרונה אנו נמצאים בדיאלוג איתכם הצרכנים ומשתדלים לתת מענה לכל החששות שלכם", מסר המנכ"ל אייל דרור. "אני מקשיב לכם ומודע לעוגמת הנפש, ואני מבקש לעדכן שלצד כל הפעילות שאנחנו עושים בימים האחרונים בהתמודדות עם האירוע, כל לקוחה או לקוח שיפנו אלינו יקבלו פיצוי כפול עבור מוצרי השוקולד של עלית שנרכשו".

כדי לקבל את הפיצוי, על הצרכנים שרכשו מוצרים שחשודים בסלמונלה להתקשר לשירות הלקוחות של שטראוס בטלפון 6860*, לספק להם את הברקוד ואת תאריכי התפוגה ולקבל מהחברה שוברי זיכוי, שכפי שהמנכ"ל הודיע - אמורים להיות בשווי כפול מערך כל מוצר שנרכש. רק אחרי זה יש לזרוק את המוצרים. בנוסף, ניתן להחזיר את המוצרים ישירות לרשתות ולקבל פיצוי כפול. בשטראוס הסבירו כי מדובר בשובר שניתן לממש ברכישה של כל מוצרי החברה ולאו דווקא של המוצר שנרכש ונזרק, אך לא לגמרי ברור כיצד הדבר ימומש בשטח.

עוד בנושא:

"אני מודע לכך שזמני ההמתנה ארוכים ומבטיח שנחזור לכל הפונים", הוסיף המנכ"ל. "אני מעדכן גם כי אנחנו ממתינים לבדיקת תוצאות המעבדה וברגע שנדע אותן נעדכן. אני רוצה להתחייב כי אנחנו עושים הכל כדי לתקן את התקלה בצורה יסודית".

בהודעה שפרסם משרד הבריאות הערב (שלישי) נכתב: "לפני דקות אחדות הודיעה חברת שטראוס למשרד הבריאות שתוצאות המעבדה על המוצרים המוגמרים הגיעה אליהם והתבררה כחיובית. מובהר כי כלל המוצרים הללו הינם במסגרת ההחזרה היזומה שכבר בוצעה על ידי היצרן".

במשרד הבריאות ביצעו לאורך היום ביקורת שבמסגרתה נעשו מספר פעולות בדיקה נוספות, ועל פי ההודעה לאחר קבלת תוצאות הבדיקות הללו יוחלט על הצעדים הבאים.

כזכור, במשרד הבריאות דורשים מהחברה להגיש תחקיר לסיבת הארוע ולבצע פעולות מתקנות בכדי למנוע הישנות מקרים בעתיד, ואומרים כי חזרה לשגרת ייצור תתבצע רק "לאחר סיום תחקיר האירוע, ביצוע פעולות למניעת הישנות התקלה, ניקוי וחיטוי הקווים ולאחר ביקורת ובדיקות מעבדה תקינות של משרדנו".

שטראוס איסוף מוצרים סלמונלה ריקול פיצוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד