ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"בחסות כסף רוסי"

השגריר טוען: רוסיה מממנת הפגנות בישראל

שגריר אוקראינה בישראל אמר לכלי תקשורת של מדינתו כי רוסיה מממנת פעילים שיפגינו נגד אוקראינה: "לצערי אי אפשר לאסור עצרות כאלה. התמיכה באוקראינה בישראל רק הולכת וגדלה"

השגריר טוען: רוסיה מממנת הפגנות בישראל
ההפגנה מול שגרירות אוקראינה צילום: באדיבות המצלם

יבגן קורניצ'וק, שגריר אוקראינה בישראל, טען בריאיון לכלי תקשורת במדינתו כי מספר העצרות האנטי-אוקראיניות הממומנות על ידי רוסיה בערים בישראל הולכות ומתרחבות. 

השגריר התייחס להפגנות שנערכו לאחרונה בתמיכה עקיפה ברוסיה, אחת בחיפה ביום שישי האחרון ואחת מול שגרירות אוקראינה לפני מספר שבועות. "בישראל, לאחרונה ניכרת מגמה של עצרות אנטי-אוקראיניות. אנחנו רואים אירועים בחסות כסף רוסי", אמר.

"עורכים עצרות כאלה בערים מסוימות. ראינו אירוע כזה בנתניה, ובשבוע שעבר דגלי רוסיה הונפו בחיפה. שתי עצרות אנטי אוקראיניות התקיימו מול השגרירות שלנו בתל אביב".

השגריר סיפר, "ניגשתי לאנשים האלה ושאלתי כמה משלמים להם. לצערי אי אפשר לאסור עצרות כאלה". לדבריו, "התמיכה באוקראינה בישראל רק הולכת וגדלה. זה לא משנה באיזו שפה הם מדברים".

"רוב היהודים דוברי הרוסית עזבו את רוסיה, ברחו מהמשטר הטוטליטרי. לכן, אם אדם הגיע מרוסיה, אין צורך שהוא יתמוך במלחמה נגד אוקראינה", טען קורניצ'וק. 

שגריר אוקראינה רוסיה מלחמת אוקראינה רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד