כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
העתירו בתפילה

מצבה של האישה שנפצעה בהפגנה מוסיף להיות קשה, החקירה נמשכת

מצבה של האישה החרדית שנפצעה לפני יומיים בהפגנה בירושלים, מוסיף להיות קשה | במשטרה מנסים לאתר את החשודים האחראים למעשה החמור

מצבה של האישה שנפצעה בהפגנה מוסיף להיות קשה, החקירה נמשכת
שוטרים בזירה בירושלים צילום: דוברות המשטרה

מצבה של האישה החרדית שנפגעה ביום חמישי במהלך הפגנת הקיצוניים ברחוב יחזקאל בירושלים, ממשיך להיות קשה גם הערב (מוצאי שבת). בית החולים שערי צדק עדכן עם צאת השבת כי אין שינוי במצבה של הפצועה והיא עדיין מורדמת ומונשמת ביחידה לטיפול נמרץ של המרכז הרפואי. שמה לתפילה: מירל בת רחל לאה לרפו"ש.

כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', האישה שנפצעה היא מירל דז'לובסקי, אם לעשרה ילדים. בעלה, ר' חיים יענקל דז'לובסקי, הוא מחסידי קרלין בירושלים. גיסה (אח בעלה) נפצע לפני כחצי שנה בתאונה קשה סמוך למושב ספסופה ונמצא כעת בהליך שיקום ארוך.

בינתיים, במשטרה נמשכת חקירת התקרית החמורה. במחוז ירושלים מנסים לאתר את החשודים שדרדרו את הפח שפגע באישה והביא לפציעתה. גורמים במשטרה מסרו כי בימים הקרובים צפויים מעצרים במסגרת החקירה.

עוד בנושא:

ביום שישי התייחס ראש הממשלה המיועד בנימים נתניהו לפציעת האישה וקרא לעצור את המעורבים. "אני מגנה בתוקף את ההתפרעות האלימה שבה נפצעה אמש עוברת אורח בידי קיצונים חרדים בירושלים", כתב נתניהו בטוויטר. "אני קורא למשטרה לתפוס את האחראים לפשע הזה ולמצות איתם את מלוא חומרת הדין. אין שום מקום להתפרעויות אלימות ברחובות ישראל". 

האישה, שיצאה לקניות לשבת, צעדה בשעות הערב של יום חמישי סמוך להפגנת הקיצוניים שמחו על מעצרו של תושב בית שמש החשוד בהצתת חנות סלולר בירושלים. פח בוער שדרדרו מפגינים פגע באישה ומחץ אותה אל הקיר. צוותי ההצלה שהוזעקו למקום פינו אותה לבית החולים במצב קל, אך בהמשך הידרדר מצבה שמוגדר כעת קשה מאוד.

ההפגנות הסוערות, על רקע מעצרו של החשוד, נערכו בכמה מוקדים ברחבי הארץ. בהפגנה ברחוב יחזקאל בבירה נרשמו התפרעויות ועימותים בין המשטרה למפגינים, שהבעירו פחים וחסמו את הציר לתנועה. מוקדם יותר הפגינו מספר קיצוניים גם בבית שמש ובכביש 4 סמוך לבני ברק, שנחסם לתנועה לזמן קצר. סמוך לבני ברק נעצרו שני מפגינים ובהמשך התקיימה מחאה מחוץ לתחנת המשטרה בעיר. במשטרה ציינו כי נפתחה חקירה במטרה להתחקות אחר המעורבים במעשה החמור ולמצות עמם את הדין.

מחאה פציעה חרדים קיצונים מירל דז'לובסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד