כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
נגד הרפורמה המשפטית

הפגנה מתוחה בבני ברק: עשרות מוחים באזור ביתו של גפני

מתנגדי הרפורמה המשפטית הגיעו הערב לבני ברק, להפגין באזור ביתו של יו"ר דגל התורה משה גפני | המשטרה ערוכה בניסיון למנוע חיכוך בין עשרות המפגינים למאות תושבים | בעת המחאה חשוד ריסס גז פלפל לעבר שוטר ונעצר על ידי השוטרים ומוענק טיפול רפואי לשוטר

הפגנה מתוחה בבני ברק: עשרות מוחים באזור ביתו של גפני
ההפגנה בבני ברק נגד הרפורמה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

עשרות ממתנגדי הרפורמה המשפטית מפגינים הערב (שלישי) בגבול בני ברק רמת גן, לא רחוק מביתו של יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. בתחילה תוכננה הפגנה להיערך מול ביתו של גפני ברחוב יצחק ניסים, אך בשל בקשת המשטרה, מיקום ההפגנה הוזז כמה מאות מטרים, לרחוב קהילות יעקב.

מאות תושבי בני הגיעו למקום ההפגנה, מביעים תמיכה בחבר הכנסת גפני וקוראים קריאות ביד הרפורמה המשפטית. המשטרה ערוכה באזור בכוחות מתוגברים.

בעקבות מחאה נחסמו לתנועה הרחובות קהילות יעקב מרחוב יצחק ניסים לכיוון דרום ורחוב בירנבוים פינת רחוב יצחק ניסים לכיוון יצחק ניסים יחסם לתנועה. כמו כן צפויים עומסי תנועה ברחובות הבאים: קהילות יעקב, עמרם גאון, האי גאון, הרב לנדרס, דמשק אליעזר.

בעת המחאה חשוד ריסס גז פלפל לעבר שוטר ונעצר על ידי השוטרים ומוענק טיפול רפואי לשוטר. בנוסף נורו זיקוקים והושלכו ביצים. 

לשכת יו"ר דגל התורה מסרה מוקדם יותר כי ח"כ גפני מבקש מהציבור שלא להגיע להפגנה הערב בבני ברק, ולא להתעמת עם המפגינים במקום.

עוד בנושא:

אתמול הודיעו מארגני המחאות נגד הרפורמה המשפטית כי יקיימו היום הפגנה ליד ביתו של גפני בבני ברק. המארגנים ציינו כי זו הפעם הראשונה בה יקיימו פעילים הפגנה מחוץ לבית של חבר כנסת מהמפלגות החרדיות.

"ההפגנה", ציינו מארגניה, "תחת הכותרת 'חרדים לדמוקרטיה', מהווה יריית פתיחה למהלך רחב היקף נגד מעורבותם של חברי הכנסת החרדים בקידום חוקי ההפיכה המשטרית, ובראשם גפני, אשר קרא לאחרונה 'להוריד את בג"צ ומקדם ביתר שאת את חקיקת פסקת ההתגברות".

"המארגנים מצפים ממשטרת ישראל להיערך בהתאם ולאפשר להם לממש את חופש הביטוי וזכות המחאה מול ביתו של חבר הכנסת גפני, תוך הקפדה על שמירה על שלום המפגינים", הוסיפו.

הפגנה בבני ברק הרפורמה המשפטית מפגיני שמאל משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד