י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יש לכם 15 דקות

אמיתי לגמרי: כך תערכו את הודעות הוואטסאפ שכבר שלחתם

אחרי כמעט כל אפליקציה אחרת, מטא מאפשרת לכם לערוך הודעות גם בוואטסאפ, זאת לאחר שהודיעה כי תוסיף לאפליקציה את אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר והנחוצים ביותר: היכולת לערוך הודעות | נרשמתם לבטא? סביר להניח שאתם כבר יכולים להנות מהפיצ'ר החדש 

אמיתי לגמרי: כך תערכו את הודעות הוואטסאפ שכבר שלחתם
וואטסאפ צילום: unsplash

הנה זה בא: מטא הודיעה היום (שני) כי תוסיף לאפליקציית המסרים וואטסאפ את אחד הפיצ'רים המבוקשים ביותר והנחוצים ביותר: היכולת לערוך הודעות.

ע"פ הפרסום ב'geektime', וואטסאפ תאפשר לכם לערוך הודעות עד 15 דקות אחרי השליחה שלהן, כשכל מה שתצטרכו לעשות הוא ללחוץ לחיצה ארוכה על הודעה שאתם רוצים לערוך ולבחור בתפריט – עריכה.

בהודעה שעברה עריכה יהיה כיתוב "נערכה" (או edited בשביל אנשי המאסטר רייס ששומרים על האפליקציות שלהם באנגלית). וואטסאפ גם תגדיל לעשות לעומת המתחרים ולא תעצור רק בסימון של הודעות ככאלו שנערכו אלא גם באיזה שעה היא נערכה. עם זאת, כאמור, יש לכם 15 דקות בדיוק להתחרט – בניגוד לטלגרם למשל, שמאפשרת לכם לערוך מתי שרק תרצו.

עוד בנושא:

סודי ביותר: הפיצ'ר החדש בוואטסאפ שכולם חיכו לו

החידוש של וואטסאפ שמשנה את כללי המשחק

אתם לא לבד > זה קורה: כך תדעו שפרצו לכם לוואטסאפ

צוקרברג הכריז על שינוי משמעותי ב-WhatsApp

חשוב לציין כי וואטסאפ לא תאפשר למי שקיבלו את ההודעה שנערכה לראות את ההיסטוריה שלה. בוואטסאפ, כרגיל, ממשיכים להבהיר כי "בדיוק כמו הודעות רגילות, מדיה ושיחות בואטסאפ גם ההודעות הערוכות מוגנות ומוצפנות מקצה לקצה".

אם אתם נמנים על משתמשי הבטא כדאי לכם לבדוק אם האופציה כבר קיימת אצלכם, במידה ולא, נסו לעדכן את האפליקציה. שאר המשתמשים יקבלו את העדכון בהמשך.

 

אפליקציות פלאפון פיצ'ר חדש WhatsApp וואטסאפ מובייל סמארטפון דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד