י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בצל המבצע העירוני

מכת המכרסמים בבני ברק: בעל החנות בדק במצלמות ונדהם. צפו

בעל עסק ברחוב עזרא בבני ברק נדהם לגלות בבוקרו של יום רביעי האחרון כי חפצים שונים, כולל ספרי קודש, הושחתו במהלך הלילה. הוא בדק במצלמות וגילה כי מכרסמים פשטו על חנותו. גם גבאי בית כנסת סמוך התמודד עם נזקים | כל הפרטים והתיעוד

מכת המכרסמים בבני ברק: בעל החנות בדק במצלמות ונדהם. צפו
המכרסמים בחנות צילום: מתוך התיעוד

בצל המבצע העירוני למיגור תופעת המכרסמים שמטרידה את תושבי בני ברק, הגיע למערכת 'בחדרי חרדים' תיעוד חריג מבעל חנות ברחוב עזרא בעיר שהופתע לגלות ביום רביעי האחרון כי מכרסמים פשטו על חנותו ועשו בה שמות.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' הוא מספר כי ניגש לבדוק את מצלמות האבטחה בבית העסק לאחר שגילה בבוקר בייגלה מפוזרים ברחבי החנות, ספרי קודש שנקרעו ומוצרים נוספים שהושחתו.

"בדקתי במצלמות במשך מספר שעות וגיליתי שחולדות פשטו על החנות וכרסמו מכול הבא ליד", מספר לנו בעל החנות. "בעודי מסתכל במצלמות ניגש אלי גבאי בית כנסת סמוך ומבקש ממני כף אשפה. שאלתי אותו מדוע והוא סיפר לי שהייתה לו אריזה של פיצוחים שנקרעה ונשפכה לגמרי". לדברי בעל העסק, בשיחתו עם הגבאי הוא מיד הבין כי גם בית הכנסת סובל מבעיה דומה.

"העכברים משתוללים פה ברחוב עזרא", אומר בעל החנות ומבקש כי נפרסם את הנושא כדי שהעירייה תטפל בבעיה המטרידה.

עוד בנושא:

כזכור, לאחרונה מינו בעיריית בני ברק פרויקטור מיוחד למיגור תופעת המכרסמים בעיר. לפי התוכנית, שאושרה בחודש שעבר בעירייה, החל מהחודש הנוכחי החלה העירייה לפעול בכמה מישורים כדי להביא לסיום הסאגה המטרידה את תושבי העיר:

• מערך ההדברה לניטור וטיפול במכרסמים.
• מערך הניקיון.
• מערך פינוי האשפה.
• מערך ניקוי חצרות בשטחים פתוחים.
• מערך טיפול ושאיבה לקולטני מים וביוב.
• מערך אכיפה על ניקיון השטחים הפרטיים וחצרות הבתים מול התושבים.

לפי התוכנית, בשלבים הראשונים של הפעילות, מבצעים הצוותים של הפרויקטור הדברה מסיבית שכוללת גם פגיעה ואיטום במחילות התת קרקעיות של החולדות וכן מבצע עירוני לפינוי פסולת וגרוטאות מחצרות הבניינים.

 

 

 

מכרסמים עכברים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד