ה' סיון התשפ"ד
11.06.2024
יצא מכל הקבוצות במפתיע

הזעם של הפעילים על בנט: אנשים נזרקו החוצה

המערכת הפוליטית סוערת לאחר פרישתה של יושבת ראש הקואליציה עידית סילמן מהממשלה, מפלגת ימינה מנסה לא להתפרק לגמרי. היום נחשפים פרטים נוספים שגורמים ללחץ בימינה

הזעם של הפעילים על בנט: אנשים נזרקו החוצה
נפתלי בנט צילום: Marc Israel Sellem/POOL

‏ביום ראשון, נפתלי בנט או מי מטעמו, הוציא את הסלולרי הישן של ראש הממשלה מקבוצות של פעילי ימינה. סתם כך, ללא סיבה נראית לעין, בנט נטש. קבוצה אחר קבוצה. מול אנשי השטח - הוא נטש. מול תומכיו - הוא עזב. למה? לא ברור. אבל הנטישה הזו היא בדיוק הבעיה עם בנט: הוא מנותק. כך מפרסם, אטילה שומפלבי, הפרשן הפוליטי והמגיש הראשי באתר Ynet.

‏עוד כותב אטילה: "לפני כמה שנים סיפר לי ח"כ לשעבר ניסן סלומיאנסקי על יחסיו הקרירים עם יו"ר הבית היהודי, בנט. סלומיאנסקי, מוותיקי המפד"ל ואיש שיחה נעים באופן כללי, תיאר ניתוק רגשי מוחלט של בנט מהמפלגה. הוא לא מתעניין, לא מחזיר טלפונים, לא פוגש פעילים, לא מדבר איתם. הוא באולימפוס, תיאר המאוכזב".

 

‏מסתבר שבנט חוזר על אותן טעויות - שוב. הוא התנתק. הוא מנותק. "אחרי שהורכבה הממשלה, בכירי תומכיו נדחקו החוצה. אנשים שעשו כדי שיהיה ראש ממשלה דברים שלא יאומנו - נזרקו החוצה. גן צבי, ראש הסגל, שכשל גם באיתור פרישת סילמן כמו שהוא כושל בניהול הסגל בלשכה - פטר אנשי שטח מעולים ב"אין לי תקנים". פעילים ששלחו לו מזל טוב ביום ההולדת - לא זכו אפילו לתודה. נו, אפשר להבין. איש עסוק. איראן. פוטין. טרור. הכל נכון. אבל הניתוק הזה הוא סימפטום של בעיה חמורה. של איבוד חושי ההישרדות. של זלזול של חוסר כבוד. בנט שכח להיות בן אדם. זה כבר קרה לו בעבר. עדית סילמן הורידה לו צלצול השכמה". כך מפרסם אטילה שומפלבי.

עוד בנושא:

אטילה מציין עוד כי ‏אולי זה מאוחר מדי, ואולי לא. הדבר הראשון שבנט צריך לעשות זה סדר. בלשכה. הלשכה מפורקת מבפנים. מלחמות אגו מטופשות. כולם נגד כולם. גן ילדים. לשכת רה"מ לא יכולה להראות כך. הספה מחוץ ללשכה היא לא זולה, למי ששכח. זו הלשכה החשובה במדינה. צריך סדר ובגרות. המחיר לאי עשיית סדר הוא קריסה.

שומפלבי העביר ביקורת על בנט וכתב: "ראש ממשלה שלא מזהה שיו"ר הקואליציה שלו חופרת מנהרות מתחת לכסא - חי בלה לה לנד. ואם הצוות שלו, החיישנים שלו, לא מתפקד - צריך לנערם. זה נהיה מביך. הלשכות של לפיד וגנץ ישמחו להעביר קורס מזורז בהתנהלות מקצועית. ואם לא, כדאי למר בנט ללמוד מאחד, נתניהו, האיש ששוב עשה לו בית ספר".

אטילה שומפלבי עידית סילמן נפתלי בנט ניסן סלומיאנסקי מפלגת ימינה פרישה מהקואליציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד