ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
פוסט מצמרר

האלמנה מבכה: "ליבי נשרף; ילדי הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים"

"ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות" כך מתארת הלילה אחת מאלמנות הפיגוע באלעד ומבקשת שלא לפרסם את פרטיהם עד לתפיסת המחבלים

האלמנה מבכה: "ליבי נשרף; ילדי הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים"
אילוסטרציה צילום: אלי שווארץ

חברי קבוצת 'רק באלעד' בפייסבוק הצטמררו הלילה (חמישי) כשנחשפו לפוסט קצרצר שפרסמה אחת האלמנות הטריות כתוצאה מהפיגוע הרצחני אמש בלב העיר החרדית השקטה והשלווה.

"ברוך דיין האמת. ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים", כתבה האלמנה והוסיפה, "ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות. מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום. ה' ינקום דמך בעלי היקר והאהוב. אתה תחסר לנו מאוד".

היא הוסיפה וכתבה: "פרטי ההלוויה יפורסם בהמשך. אנא בכל לשון של בקשה לא לפרסם את הכתובת שלנו ואת מספר הטלפון עד שהנבלות יתפסו. כל הפרטים האישיים שלנו רצים ברשת. בבקשה הילדים בטראומה ומפוחדים", כך ביקשה האלמנה.

הפוסט המצמרר.

עוד בנושא:

חברי קבוצת 'רק באלעד' הגיבו בהמוניהם לפוסט של האלמנה הטרייה במילות עידוד ותנחומים והציעו את עזרתם האדיבה ככל שתידרש ותבקש. מי כעמך ישראל.

בתוך כך, אחד מתושבי העיר פרסם הודעת בקשה וסיפר כי גיסו שנפצע בפיגוע הותיר לפליטה בפארק - עגלת תינוק ושאל האם מישהו מחברי הקבוצה שמורכבת מתושבי העיר - יודע היכן יוכל לאתר את העגלה.

הלילה הותרו בזה אחר זה לפרסום, שמותיהם של שלושת הנרצחים הקדושים; הקדוש יהונתן חבקוק הי"ד, בשנות ה-40 לחייו, מחסידי ברסלב המוכרים באלעד, שהותיר אחריו חמישה יתומים; הקדוש בועז גול הי"ד, תושב אלעד, בן ה-49, הותיר אחריו אלמנה וחמישה יתומים. וכן, הקדוש אורן בן יפתח הי"ד, בן ה-35, תושב לוד, שהותיר אחריו אלמנה ושישה יתומים ל"ע.

פוסט בפייסבוק פוסט מרגש אלמנה פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד