י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפיגוע הרצחני באלעד

ראש העיר לתושבים: "מתחנן, תעזבו את המקום"

דקות לאחר הפיגוע הקשה, ראש העיר אלעד הפיץ הקלטה עם מסר לתושביו, וקורא להיסגר בבתים ולהתרחק מהזירה: "כוחות הביטחון עושים את העבודה". הוא מספר שהרבנים הראשיים ביקשו שכל אחד יקרא 10 פרקי תהילים | האזינו

ראש העיר לתושבים: "מתחנן, תעזבו את המקום"
ישראל פרוש צילום: Aharon Krohn/Flash90

ראש העיר אלעד, ישראל פרוש, הפיץ הערב (חמישי) הודעה מוקלטת שבה ביקש מהתושבים להסתגר בבתים והתחנן לאלה שמתגודדים בזירה לעוזב אותה ולשוב הביתה.

"תושבים יקרים, מדבר ישראל פרוש. אין קליטה ולא כל ההודעות עוברות לאורך כל הזמן. בואו נחזק אחד את השני, כרגע ביקשו להיסגר בבתים, לבדוק שהילדים יהיו בבתים, לסגור את המרפסות אם תריסים, אם יכולים להיכנס מגגות", הוא נשמע אומר.

פרוש פנה לתושבים שבזירה וקרא, "עושים כאן את העבודה. מי שבזירה אני מתחנן, תעזוב את המקום. כוחות הביטחון עושים עבודה, הם מטפלים בהכל. תכנסו לבתים, לא צריך לעמוד במרפסות. הרבנים הראשיים התקשרו אליי, מבקשים שכל אחד יגיד 10 מזמורי תהילים לרפואת כל הנפגעים והצלחת הזירה ושנגמור את זה בצורה הטובה ביותר".

עוד בנושא:

 

"אני אוהב אתכם, אני גאה בכל המתנדבים, מאות מתנדבים שנמצאים שעושים את העבודה הנאמנה. בו נתפלל לבורא עולם ונתחזק. שלכם, ישראל פורוש", כך ראש העיר.

מאז הפיגוע התראיין פרוש גם מהזירה לכלי התקשורת וקרא גם שם לתושבי העיר לשוב לבתים, לא להתגודד במקום ולאפשר לכוחות הביטחון וההצלה לעשות את מלאכתם באין מפריע.

פיגוע באלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד