ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רה"מ מקבל עדכונים שוטפים

כך מגיבים במערכת הפוליטית לפיגוע הרצחני באלעד

אלעד תחת טרור: בעוד רה"מ בנט והשר בר לב מקבלים עדכונים מהפיגוע הנורא - פוליטיקאים וח"כים מפרסמים הודעות אבל וגינויים על הטבח הקטלני שגבה את חייהם של שלושה בני אדם

כך מגיבים במערכת הפוליטית לפיגוע הרצחני באלעד
זירת הפיגוע באלעד צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

שרים וחבר כנסת מפרסמים הערב (חמישי) הודעות אבל וגינויים לאחר הפיגוע הקטלני באלעד, בו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו מספר נוספים, חלקם במצב קשה עד אנוש. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי ראש הממשלה נפתלי בנט והשר לביטחון פנים עמר בר לב מתעדכנים על הפיגוע באלעד.

שר החוץ יאיר לפיד מסר: "שמחת יום העצמאות נקטעה ברגע. פיגוע רצחני באלעד מחריד את הלב והנשמה. שלושה נרצחו ועוד שלושה נפצעו בידי מחבלים שפלים. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן מכל, ומתפלל עם כל בית ישראל לשלומם של הפצועים. לא נכנע לטרור. לא ניתן למחבלים להפחיד אותנו. כוחות הבטחון ישיגו את הרוצחים ואת שולחיהם וימצו איתם את הדין. נמשיך להלחם יחד על העצמאות שלנו ועל בטחון אזרחי ישראל".

עוד בנושא:

 

שר האוצר אביגדור ליברמן מסר: "ערב קשה. אני משתתף בצער משפחות הנרצחים בפיגוע הנתעב באלעד ומייחל להחלמתם המהירה של הפצועים. במיוחד היום, יום העצמאות, אסור להשלים עם טרור ברחובות ישראל ומוטלת עלינו החובה להכות בו ביד קשה ולהשיב את תחושת הביטחון לאזרחים".

ראש האופוזיציה, חבר הכנסת בנימין נתניהו מסר: "‏פיגוע קשה מאוד הערב באלעד. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים, מתפלל לשלום הפצועים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים כעת בשטח נגד המחבלים".

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר: "‏בשעה קשה זו ליבנו ותפילותינו עם כוחות הביטחון שפועלים בשטח, עם משפחות הנרצחים, עם הפצועים ועם תושבי אלעד ועם ישראל כולו שקיבל תזכורת כואבת למלחמת העצמאות והקוממיות המתמשכת שלנו".

השר לשירותי דת, מתן כהנא 'ימינה' מסר: "'יום ששוני הוא יום אסוני'. עם צאת יום העצמאות נרצחו באכזריות יהודים בעיר אלעד. מחבק את משפחות הנרצחים ונושא תפילה לרפואה שלמה לפצועים בפיגוע הנורא. מחזק את כוחות הביטחון במרדף אחרי המחבלים".

שר התקשורת יועז הנדל 'תקווה חדשה' מסר: "‏המלחמה בטרור הערבי גובה מאיתנו מחיר כבד. גם הלילה באמצע חגיגות העצמאות. ליבי עם משפחות הנרצחים ועם הפצועים. האירוע באלעד עדיין בעיצומו, הוא יסתיים רק עם חיסול המחבלים ולכידת הסייענים".

שרת האנרגיה קארין אלהרר 'יש עתיד' מסרה: "‏חדשות קשות בצאת יום העצמאות. הדיווחים מאלעד על פיגוע קשה מפלחים את הלב. משתתפת בצער משפחות הנרצחים ומתפללת לרפואתם השלמה של הפצועים. לא ניתן לטרור לנצח".

ח"כ מירי רגב 'הליכוד' מסרה: "‏פיגוע מזעזע באלעד. אכזריות שאי אפשר לתאר במילים. ביום העצמאות של מדינת ישראל, הטרור מעז להרים את ראשו.
חייבים להילחם בטרור ביד ברזל וללא פשרות. תנחומיי למשפחות הנרצחים, מאחלת החלמה שלמה לפצועים. אני מחזקת את כוחות הביטחון ובטוחה שבמהרה ישימו ידם על המחבלים הנתעבים".

ח"כ אוריאל בוסו 'ש"ס' מסר: "‏תנחומים למשפחות הנרצחים הי"ד, והחלמה מהירה לפצועים בפיגוע הקשה הערב בעיר אלעד ע"י מחבלים מתועבים צמאי דם, כולנו תפילה לסיום האירוע בשלום. אָבִינוּ מַלְכֵּנוּ שְׁמַע קוֹלֵנוּ חוּס וְרַחֵם עָלֵינוּ".

יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי מסר: "‏הלב שותת דם נוכח הפיגוע הקשה הערב באלעד. שולח תנחומים כנים בלב שבור ודואב למשפחות נרצחי הפיגוע הי"ד ומתפלל להחלמת הפצועים".

ח"כ יואב גלנט 'הליכוד' מסר: "‏האכזריות והשנאה של המחבלים אינה יודעת גבול - בטרור צריך לטפל בעוצמה, ביד ברזל וללא פשרות. תנחומיי לבני משפחות החללים; מחזק את ידי כוחות ההצלה והביטחון העושים מלאכת קודש. נרדוף ונשיג את אויבנו".

ח"כ צחי הנגבי 'הליכוד' מסר: "‏ערב קשה מאד. לבנו עם העיר אלעד, תנחומינו למשפחות הנרצחים ותפילותינו לרפואתם השלמה של הפצועים. אני מחזק את זרועות הביטחון במאמציהם לאתר את מבצעי מסע הקטל ביום חגה של מדינתנו".

ח"כ שמחה רוטמן 'הציונות הדתית' מסר: "‏הלב כואב. את הטרור חייבים לגדוע משורשו. ושורשו הוא המאבק של ערביי ארץ ישראל נגד שיבת ציון. כפי שספרנו לפני יום אחד בלבד, המלחמה הזו התחילה הרבה לפני הקמת המדינה, לפני "הכיבוש", לפני "ההתנחלויות". ואת המלחמה הזו ננצח בעזרת ה' רק כשנגדע את התקווה של האויב".

ראש מטה מחאת הקו האדום יואל שילה מסר: "איומי החמאס וקולות ההסתה שאנשי רע"מ פמפמו ברשתות החברתיות כל היום על 'ההתקפות על אל אקצא' הביאו בתוצאה ישירה לפיגוע רצחני באלעד. המלחמה בטרור חייבת להתמקד במחוללי הטרור, רע"מ וחמאס צריכים לשלם עוד הלילה את המחיר על הפיגוע הרצחני, את רע"מ צריך להעיף מהממשלה ולהוציאם מחוץ לחוק. ישראל בסכנה מיום הקמת הממשלה הזאת, הם הפקירו את בטחון ישראל ביודעין".

 

 

פיגוע באלעד חברי כנסת שרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד