שיחות המו"מ על הרפורמה המשפטית הסתיימו - זו ההצעה שהוגשה
שיחות המו"מ על הרפורמה המשפטית הסתיימו. הצדדים דנו בנושאים המהותיים כמו הוועדה לבחירת שופטים. מחר ישובו נציגי המו"מ וייפגשו. דווח כי בקואליציה הציעו מודל שלפיו הוועדה לבחירת שופטים תכלול 11 חברים - 5 מהקואליציה, 5 מהאופוזיציה ושופט עליון או מחוזי בדימוס שימונה על ידי שר המשפטים
17.04.23

