כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"אמשיך להנהיג את ש"ס"

אריה דרעי לאחר חתימת ההסדר: "לוקח אחריות ומודה לבורא עולם"

מודה ועוזב ירחם • חבר הכנסת אריה דרעי מודה, מורשע ועוזב את הכנסת עד לבחירות הבאות, זאת במסגרת הסדר טיעון שנחתם בינו לבין פרקליטות המדינה. בהודעה שפרסם, הודה לבורא עולם על סיום עינו הדין המתמשך והצהיר כי ימשיך להנהיג את ש"ס מאחורי הקלעים מחוץ לכנסת

אריה דרעי לאחר חתימת ההסדר: "לוקח אחריות ומודה לבורא עולם"
אריה דרעי צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי חתימת הסדר הטיעון, יו"ר תנועת ש"ס, חבר הכנסת אריה דרעי, מסכם שבע שנים של עינוי דין, שהחלו בקול רעש גדול עם חשדות חמורים ומסתיימים היום (חמישי) בקול ענות חלושה, עם כתב אישום רק בשתי עבירות מס. דרעי צפוי לפרוש בשבועות הקרובים מהכנסת, אך ימשיך להנהיג את תנועת ש"ס.

בהודעה שפרסם לאחר החתימה מסר דרעי; "אני מודה לבורא עולם על סיום של כמעט 7 שנות חקירה מייסרות שהיו עבור משפחתי ועבורי תקופה קשה מנשוא". הוא תקף את הפרקליטות ואמר: "החקירה החלה בקול רעש גדול, בחשדות חמורים מאד והסתיימה כפי שהגדיר אותה היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט במילים: "מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון".

עוד בנושא:

עוד מסר דרעי: "בכל הקשור למחלוקות המס, החלטתי לקחת אחריות על טעויות שנעשו ללא כוונת זדון, על מנת לשים את הפרשה מאחורי ולחסוך ניהול משפט שלם בעניין", כשהוא מודה לעורך דינו עו"ד נבות תל צור "על עבודתו המסורה".

בהודעתו ח"כ דרעי לא מציין במפורש על כוונתו להתפטר, למרות שנכתב כך בהודעת משרד המשפטים, כשהוא מבהיר "אמשיך להתמקד בפעילותי הציבורית ולהנהיג את תנועת ש"ס במלוא הכוח ובאמונה".

הסדר טיעון כתב אישום תנועת ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד