כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
התקדמות בפתרון התעלומה

היחידה המיוחדת מחו"ל והממצאים החדשים: התפתחות בפרשת רצח הזוג כדורי

שלוש שנים לאחר שבני הזוג כדורי נרצחו בביתם שבשכונת ארמון הנציב בבירה, הרוצח עדיין מסתובב חופשי ובמשטרה בודקים כיוון חקירה חדש | יחידה מיוחדת שהובאה במיוחד מחו"ל אספה ממצאים בביתם של בני הזוג | במשטרה שללו באופן סופי את הכיוון הלאומני | כל הפרטים

היחידה המיוחדת מחו"ל והממצאים החדשים: התפתחות בפרשת רצח הזוג כדורי
זירת רצח בני הזוג כדורי צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

המשטרה בודקת כיוון חקירה חדש בפרשת רצח הזוג כדורי לפני כשלוש שנים בשכונת ארמון הנציב. לפי דיווח בחדשות 13, הכיוון החדש שאותו בוחנים במשטרה, מתבסס על ממצאים שאספה יחידה מיוחדת שנשכרה באופן מיוחד ע"י משטרת ישראל. הממצאים החדשים נאספו בביתם של הזוג והם עשויים לשפוך אור על התעלומה.

למרות שיממה קודם לכן נדקרה נערה בסמוך לבית שבו התבצע הרצח, במשטרה שללו באופן סופי את האפשרות שבני הזוג נרצחו על רקע לאומני. בד בבד, ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים משערים כי הרוצח הכיר היטב את בני הזוג ורצח אותם תוך התקף זעם קשה.

נזכיר כי לפני כשנה, באופן חריג, המשטרה פרסמה את תמונת הקלסתרון של האדם החשוד במעורבות ברצח הזוג יהודה ותמר כדורי ז"ל. מדובר בתמונת הקלסתרון אותה הצליחו החוקרים להפיק מתוך סרטון, בו נראה אדם אלמוני מסתובב בסמוך לדירת הזוג, יומיים קודם מציאת הגופות. על פי הערכות החוקרים, מדובר בדיוק בזמן שבו על פי החשד אירע רצח המזעזע.

הלווית בני הזוג כדורי ז"ל. צילום: נועם ריבקין-פנטון, פלאש 90.

כזכור, בני הזוג בשנות ה-70 לחייהם נמצאו בשעות אחר הצהרים של יום ראשון, ז' בשבט תשע"ט, כשהם דקורים וללא רוח חיים, בביתם ברחוב מרדכי אלקחי בירושלים. צוותי מד"א קבעו את מותם ונפתחה חקירת משטרה אינטנסיבית. במשטרה העריכו כי הזוג נרצחו יומיים קודם לכן.

עוד בנושא:

תחילה חשדה המשטרה בפועל ערבי, תושב מזרח ירושלים, שעבד בניקיון באזור ביתם של בני הזוג במשך כ-20 שנה והוא נעצר כחשוד ראשון במעשה. המשטרה האריכה את מעצרו 5 פעמים - אולם בסופו של דבר הוברר כי אינו מעורב ברצח והוא שוחרר. כחודש ושבוע לאחר הרצח נעצרו גם בנם של בני הזוג ורעייתו אך השניים שוחררו.

בסוף שנת 2019, נעצרו ונחקרו שלושה בני אדם, אחד מהם הוא עבריין מורשע, בחשד למעורבות במעשה. כמו כן, תושב העיר שכבר העיד בעבר בפרשה הובא לחקירה, אך הוא לא היה חשוד בביצוע הרצח.

יהודה ותמר כדורי ז"ל פיענוח רצח פרשת רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד