ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
רק בני 19

הותר לפרסום: לוחמי מג"ב, שוטר ושוטרת נרצחו בפיגוע בחדרה

שתי משפחות התבשרו הלילה כי חרב עליהן עולמן בהילקח מהן הבן/הבת בפיגוע הרצחני בחדרה. מדובר בשני לוחמי מג"ב, שוטר ושוטרת בני 19 בלבד | המשטרה תעלה לרמת הכוננות הגבוהה ביותר. החל ממחר צפויה פריסה רחבה של כוחות בכל המוקדים ומחסומי ביקורת בצירים מרכזיים

הותר לפרסום: לוחמי מג"ב, שוטר ושוטרת נרצחו בפיגוע בחדרה
רש"ט יזן פלאח ז"ל צילום: דוברות משמר הגבול

גבורתם של הלוחמים. הלילה (שני) הותר לפרסום כי שני הנרצחים בפיגוע אמש ברחוב הרברט סמואל בחדרה הם לוחמי משמר הגבול.  

מדובר בלוחם רש"ט יזן פלאח ז"ל והלוחמת רש"ט שיראל אבוקרט הי"ד, שנפלו בקרב עם מחבלים חמושים שביצעו פיגוע ירי לעבר כוחותינו ונוטרלו לאחר קרב יריות עם מסתערבי מג"ב בעיר חדרה.

במהלך קרב היריות של לוחמי משמר הגבול עם המחבלים החמושים, נפצעו באורח קל עד קשה שלושה לוחמים ולוחמת נוספים, שפונו לבית החולים הלל יפה בעיר.

רש"ט (רב שוטר) יזן פלאח ז"ל, בן 19 בהירצחו, תושב כסרא סמיע משתייך לעדה הדרוזית. התגייס למשמר הגבול לפני כשנה ושירת בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאיר אחריו הורים, אח ואחות.

רש"ט יזן פלאח ז"ל.

רש"ט שיראל אבוקרט הי"ד, בת 19, תושבת נתניה. התגייסה למשמר הגבול לפני כחצי שנה ושירתה בפלוגה מ"ג במג"ב איו"ש. השאירה אחריה הורים ואח.

עוד בנושא:

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן ספד לנרצחים ואמר: "הלוחמים נלחמו בגבורה, אנחנו משתתפים בצערן ומחבקים את משפחותיהם של הגיבורים יזן ושיראל ז"ל שהגנו בגופם על אזרחים ובכך הצילו חיי אדם רבים. לוחם ולוחמת צעירים, בעלי מוטיבציה גבוהה, שמסרו נפשם למען ביטחון אזרחי ישראל."

הלילה דווח כי בעקבות הפיגוע בחדרה, המשטרה תעלה לרמת הכוננות הגבוהה ביותר והחל ממחר (שני) צפויה פריסה רחבה של כוחות בכל המוקדים ומחסומי ביקורת בצירי נסיעה מרכזיים.

בתוך כך, סוכנות הידיעות של ארגון דאעש פרסמה הודעת קבלת אחריות על הפיגוע בחדרה. בדיווח צוטטו גורמים ביטחוניים שטענו כי המחבלים הם לוחמים של הארגון.

נרצחים הפיגוע בחדרה שיראל אבוקרט יזן פלאח פיגוע ירי שוטר מג"ב לוחמי מגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד