כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ישיבת הסיעה הטעונה

ניר אורבך נזף בבנט: "המפתחות שלי על השולחן"

"יש דברים חשובים שצריך לפתור עכשיו. המפתחות שלי הן על השולחן, לא שלכם". כך אורבך הערב בישיבת הסיעה הטעונה של ימינה בעקבות הדרמה המטלטלת

ניר אורבך נזף בבנט: "המפתחות שלי על השולחן"
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

יו"ר ימינה, ראש הממשלה, חבר הכנסת נפתלי בנט, כינס הערב (רביעי) את חמשת חברי מפלגתו, איילת שקד, מתן כהנא, אביר קארה, ניר אורבך ויום טוב כלפון, שבינתיים נותרו בממשלה ובקואליציה.   

לפי הדלפות מתוך הישיבה המתוחה והטעונה, ח"כ ניר אורבך התפרץ לעבר ראש מפלגתו נפתלי בנט ונזף בו: "לא ייתכן שהשתמשת בביטוי גדה מערבית. זה לא קשור לשאר המפלגות בקואליציה. זה סתם לשלם מחיר בבית האידיאולוגי שלנו, הכנסתם אותי לסיטואציה בלתי אפשרית", זעם אורבך על הכינוי של בנט 'הגדה המערבית' את ההתנחלויות במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר לצד שר החוץ האמריקני אנתוני בלינקן.

עוד בנושא:

עוד אמר ח"כ אורבך, בישיבת הסיעה: "עכשיו זה הזמן להוכיח שאנחנו ימין. הרפורמות שלכם חשובות, אבל יש דברים חשובים שצריך לפתור עכשיו. המפתחות שלי הן על השולחן, לא שלכם", איים בפרישה.

מוקדם יותר היום חשפנו ב'בחדרי חרדים', כי ניר אורבך גם שקל לאורך היום לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא רק מן הקואליציה, פרישה שכזו לא תהיה אפקטיבית עבור האופוזיציה, שכן הבאה בתור ברשימת 'ימינה', היא מנכ"לית המפלגה סטלה וינשטיין, מהתומכות החזקות בנפתלי בנט.

במהלך ישיבת הסיעה הערב אמר בנט לחברי סיעתו בין הייתר: "עידית עברה רדיפה במשך חודשים, אלימות מילולית מאנשי ביבי וסמוטריץ' ברמה הנוראית ביותר. היא תיארה בפניי את האיומים על מקום העבודה של שמוליק בעלה ועל הילדים שלה בבני עקיבא. היא נשברה בסוף".

ניר אורבך עידית סילמן נפתלי בנט מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד