י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לראשונה בפומבי

סילמן יצאה להגנת שיקלי ותקפה את 'ימינה'

חברת הכנסת עידית סילמן אמרה בדיון בוועדת הכנסת שעסק בהפרשת שיקלי: "הדיון נועד לשרת צרכים פוליטיים תוך התעלמות מוחלטת מערכים". כהנא הגיב: "משתתף בצערך על זה שנשברת"

סילמן יצאה להגנת שיקלי ותקפה את 'ימינה'
עמיחי שיקלי בכנסת צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חברת הכנסת עידית סילמן, שפרשה גם היא מהקואליציה, הגיבה לדיון על הפרשת חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' והתעמתה עם חברה למפלגה השר לשירותי דת, מתן כהנא וקראה לנציגים לחזור לערכים שלהם.

היא פנתה לחברי הקואליציה: "הלכתי איתכם וקיבלתי את אחד התפקידים החשובים בישראל ולא יכולתי לעשות שקר בנפשי - ויתרתי על הכל, אבל קיבלתי הכל. אני מקבלת מחדש את התחושה שאני נאמנה לערכיי ולבוחריי. אני יכולה לחזור להסתכל לבוחרים שלנו בעיניים".

עוד בנושא:

"הדיון הזה חלק ממהלך נקמני וקטן שנועד לשרת צרכים פוליטיים תוך התעלמות מוחלטת מערכים שכולנו מחויבים אליהם. אנחנו בימינה ממש לא פורשים ולא הפורשים, אנחנו הולכים עם ההבטחות, האמירה והמצע והערכים שהבטחנו לבוחרי ימינה ועדיף מאוחר מאשר אף פעם".

השר מתן כהנא, שהשתתף בדיון, הגיב לסילמן ואמר: "עידית פשוט לא יאמן. אני משתתף בצערך על זה שנשברת". סילמן: "לא היית כאן 10 חודשים כשניהלתי את הקואליציה. לא צריך להקטין, לא אנשים ולא נשים. לא נשברתי הלכתי אחרי הערכים".

עידית סילמן מתן כהנא עמיחי שיקלי מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד