כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"עדיין מתחת לבית שלי"

ראה את המחבלים רצים למדרגות; עדות דרמטית

נתנאל בירנבוים שמצא את עצמו במוקד מסע הטבח הנוראי באלעד, מתאר את רגעי האימה אליהם נקלע לאחר קנייה שגרתית בחנות ואת הרגעים בהם ראה את המחבלים וברח יחד עם כולם לרכבים

ראה את המחבלים רצים למדרגות; עדות דרמטית
פיגוע הטרור באלעד צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

נתנאל בירנבוים מצא את עצמו הערב (חמישי) במוקד מסע הטבח הנוראי באלעד, שבו נרצחו שלושה בני אדם ונפצעו ארבעה נוספים. בירנבוים תיאר את רגעי האימה אליהם נקלע לאחר קנייה שגרתית בחנות.

"חזרתי מחנות, הלכתי לקנות משהו", שחזר בירנבוים, "נסעתי ברכב ואז פתאום אני שומע צעקות 'חובש, חובש'. היה אוטובוס שחסם את התנועה, עצרתי ישר אחריו".

הוא סיפר כי היה איתו ברכב חובש. "הוא פשוט רץ למקום והתחיל לעשות החייאה לבנאדם. ברגע שהוא ראה סימני מוות.. הוא התקשר למוקד... הוא לא פרמדיק אז הוא לא יכול היה לקבוע את המוות", אמר בירנבוים ל'חדשות 12'.

עוד בנושא:

בירנבוים סיפר כי להבנתו, הפצוע שאליו הגיעו השניים היה הראשון שנפגע במסגרת מסע ההרג המחריד. לפי עדותו, הפצוע סבל מפגיעות גרזן בפלג גופו העליון.

"פשוט ראינו שתי דמויות רצות למדרגות לכיוון הפארק", המשיך בירנבוים בשחזור, "אחד הבחורים רץ אלינו ופשוט אמר 'היו פה שני ערבים, כולם להתמגן'. כולם רצו לרכבים, בינתיים התחילו להגיע כוחות של מד"א, שמו עליו שקית... זה עדיין מתחת לבית שלי, יש פה מלא אמבולנסים, משטרות, אני רואה עדיין את הזירה".

עד הראייה סיפר כי הרבה חוששים לשלומו ושהוא מקבל הרבה טלפונים. הוא ביקש להעביר מסר לבני משפחתו ולחבריו: "מי ששומע אותי מפה, אני רוצה להגיד לו שהכול בסדר. אני בבית, אני חי ונושם ברוך השם. מודה על הנס".

פיגוע באלעד עדי ראיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד