ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
סקר: למי מאמין הציבור

שני ראשי מח"ש לשעבר מחזקים את משה סעדה

שני ראשי מח"ש לשעבר שיגרו מכתב תמיכה וחיזוק למשה סעדה והעידו כי בהכירם אותו הוא אדם זך נאמן וישר. וגם, הסקר של עמית סגל שמוכיח כי רוב מוחץ בציבור מאמין יותר לגרסתו של סעדה לעומת גרסת שי ניצן

שני ראשי מח"ש לשעבר מחזקים את משה סעדה
משה סעדה על רקע משרדי מח"ש צילום: יוסי זליגר/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

על רקע האש הצולבת שהוא סופג מלא מעט עיתונאים וגולשים ובייחוד מצד בכירי הפרקליטות לשעבר והכיר שבהם שי ניצן, שיגרו הרצל שבירו ואורי כרמל שכיהנו כראשי המחלקה לחקירות שוטרים, מכתב חיזוק לעורך הדין משה סעדה, ובו ציינו כי במהלך עבודתם המשותפת היה עו"ד סעדה חף מכל שיקול זר, נאמן וישר.

במכתב הם כותבים לו: "משה יקירנו, כמתבוננים מהצד בנפתולי ההתרחשויות הסוערות של הימים האחרונים, חשוב היה לנו להזכיר לך בעת מורכבת זו את שהינך ודאי ‏יודע היטב; עד כמה מהיכרותנו הקרובה מאוד אתך לאורך שנות כהונתך הרבות במחלקה, זכינו ביחד ולחוד, איש איש בתקופת כהונתו בתפקיד, להנות מתבונתך ומכישרונותיך הרבים, ממסירותך ‏וחריצותך שאין למעלה מהן, מיושרך, חוסנך, אומץ ליבך ונכונותך לחתור למגע, ללא מורא וללא משוא פנים, תוך דבקות במטרות המחלקה ומשימותיה".

עוד בנושא:

 

עוד המשיכו השניים לשבחו: "מסקרנותך היתירה וחשיבתך התדירה 'מחוץ לקופסא', מנעם הליכותיך, מלבך הרחב, ‏אוהב-האדם-באשר-הוא-אדם, ובעיקר מכך שלאורך כל אותן שנות ‏העבודה משותפות תמיד פעלת כ'שומר סף' ערכי ונאמן לתפקידו, חף מכל שיקול זר או חלילה פוליטי, שהאמת הייתה נר לרגליו".

את המכתב הם מסיימים: "שא ברכה, אוהבים, הרצל ואורי".

בתוך כך, בסקר שפרסם הפרשן עמית סגל בחשבון הטלגרם שלו למי אתם מאמינים? למשה סעדה או לשי ניצן, מסתבר כי רוב מוחץ של הציבור 88% מאמין לסגן ראש מח"ש לשעבר, משה סעדה, לעומת 12 אחוז בלבד שמאמין לגרסתו של פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן. לסקר הצביעו 31,800 איש.

עמית סגל שי ניצן משה סעדה המחלקה לחקירת שוטרים מחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד