כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"יצא לעבודה. זה הכל"

אמו של המחבל מבכה: "רצה להתחיל לבנות בית"

אמו של המחבל המתועב שרצח שלושה יהודים באזור התעשייה אריאל, מבכה את מותו טוענת כי לא ידעה מאומה שזה הולך לקרות וכי לדבריה הוא היה מנהל את הבית אחרי שאביו מת. היה הולך מהבית לעבודה וזה הכל | ארגוני הטרור בירכו בזה אחר זה

אמו של המחבל מבכה: "רצה להתחיל לבנות בית"
מוחמד מוראד סאמי סוף צילום: רשתות חברתיות

המחבל שביצע את הפיגוע המתגלגל שהחל בדקירה והסתיים בדריסה, הוא מוחמד מוראד סאמי סוף, בן 18, תושב הכפר חארס, שהחזיק ברשותו היתר עבודה לאיזור תעשיה אריאל, ללא רקע ביטחוני. 

אמו ביכתה את חיסולו ואמרה: "הוא רצה להתחיל לבנות בית בחודש הבא. הוא היה הולך מהבית לעבודה, זה הכל. הוא היה אחראי על ניהול הבית אחרי שאביו מת. אף אחד לא ידע שזה הולך לקרות". אחרי שכוחות צה"ל פשטו על הבית כדי לחפש הוכחות לכוונות מוקדמות ואולי סייענים ששלחו אותו לבצע את הפיגוע, אמרה האם: "כוחות הביטחון הרסו את כל הבית, בדקו הכל".

אחת מזירות הפיגוע | צילום: נאסר אשתייה, פלאש 90.

שעות לאחר הפיגוע הרצחני, דובר חמאס, חאזם קאסם הגיב לפיגועי הדקירה בשומרון ואמר שהצעירים המתקוממים בגדה המערבית מכים שוב ומפתיעים את הכיבוש פעם נוספת בפעולה בהתנחלות אריאל שמהווה את אחד ממוקדי הטרור הישראלי בגדה, לשון ההודעה. עוד אמר קאסם כי "הפעולה ממחישה שהנוער המורד ממשיך באינתיפאדה המבורכת בהגנה על מסגד אל-אקצא".

ארגון חמאס ביכה את מותו של המחבל מהפיגוע באריאל וכינה אותו "פעולה טבעית על פשעי הכיבוש נגד עמנו ומסגד אל-אקצא". בהודעה מטעם הארגון נכתב כי "השהיד הגיבור ביצע היום פעולה הרואית והרג שלושה מתנחלים ופצע אחרים, זו תגובה על שפיכת דם בני עמנו". חמאס מסר תנחומיו למשפחת המחבל ולעם הפלסטיני וקרא לצעירים הפלסטינים ללכת בעקבות המחבל "ולנהל קרב מול האויב, להגן על בני עמנו ולהתקומם למען ירושלים ומסגד אל-אקצא ולתקוף בכל האמצעים את חיילי הכיבוש ומהמתנחלים", לשון ההודעה.

עוד בנושא:

גדודי חללי אל-אקצא פרסמו גם הודעה שבה הם "מברכים על פעולת הדקירה והדריסה ההרואית באריאל הכבושה בצפון הגדה המערבית הכבושה, שהובילה למותם ולפציעתם של מספר מתנחלים". עוד נמסר בהודעה כי "הגדודים קוראים לכל לוחמיהם ולכל העם הפלסטיני להסלים את המאבק ולבצע פעולות הרואיות יותר, כדי להיפטר מהכובש האכזרי".

דובר הג'יהאד האיסלאמי בשטחים, טארק עז א-דין אומר לערוץ הטלוויזיה של הג'יהאד האיסלאמי שארגונו מברך על הפיגוע ההירואי-שבא כתגובה לתוצאות הבחירות בישראל-מדינית, צבאית ופולטית -שם מתרברבים שהם יגבירו את תגובתם כנגד העם הפלסטיני. עז א-דין ציין שהפיגוע הוא בתגובה להצהרות בכירי המתנחלים ובראשם ההוויל/טיפש - בן גביר שמאיים לפגוע באסירים שלנו ובבני עמנו ורוצה לתת אור ירוק למשטרת ישראל לפגוע ולהרוג פלסטינים.

פיגוע באריאל חמאס הג'יהאד האסלאמי פיגוע דקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד