כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"עדר מוסת, לא מפחידים אף אחד"

סערת החרם נגד אנג'ל: הפוסט של הנכד נמחק וזוהי תגובתו

החרם הצרכני נגד אנג'ל נמשך ונכד המייסד, יואל שפיגל שעורר סערה ביום שישי לא מתנצל. מנסה להסביר למי התכוון אך באותה נשימה מכנה את מבקריו "עדר מוסת" ומצהיר "לא מפחדים" | בינתיים הפוסט נמחק ואחר כך גם חשבונו נחסם לחלוטין בעקבות תלונות של גולשים

סערת החרם נגד אנג'ל: הפוסט של הנכד נמחק וזוהי תגובתו
משאית אנג'ל בבני ברק צילום: בחדרי חרדים

אחרי שעורר סערה רבתי ביום שישי, הפוסט שפרסם יואל שפיגל, נכדו של מייסד מאפיית אנג'ל המיתולוגית, נמחק ככל הנראה על ידי חברת פייסבוק בעקבות תלונות רבות של גולשים נגדו וזאת על פי מדיניות החברה שלא להפיץ באמצעותה דברי שנאה, שטנה והסתה נגד מגזרים ואוכלוסיות. בנוסף מי שיחפש את חשבונו לא יגיע אליו כי מן הסתם הוא גם נחסם לחלוטין.

לפני שחשבונו נחסם, הספיק שפיגל לפרסם את הפוסט שנמחק לו בצילום מסך (תמונה) ולהגיב בזעם. "לזה שהוריד לי את הפוסט אנחנו עוד נבוא חשבון", כתב נכד משפחת אנג'ל והוסיף, "בנתיים לכל המתלהמים למיניהם, תלמדו לקרוא עדר מוסת, לא מפחידים אף אחד, בטח שלא אותי!".

עוד בנושא:

לדבריו, "הפוסט מדבר על עומר בר לב שזכותו להפגין היכן שירצה ומתי שירצה והוא בתור אזרח יכול וחייב לעשות ‏זאת".

משאית של אנג'ל הלילה בבני ברק. צילום: בחדרי חרדים.

בפוסט האחרון הוא מנסה למזער קצת את דבריו ולהסביר שלא התכוון בדבריו להכליל את כל החרדים; "‏לענין החרדים, כתוב חלק, הכוונה לאותו חלק משתמט, פרזיט שחי על חשבוננו, אבל אתם כמו תמיד, תבחרו לראות רק מה שאתם רוצים לראות... כל הסיפור הזה הוא לא יותר מספין ‏עלוב על עסק שכמו שאתם יודעים מאכיל מאות אלפי ‏בתים ורק בגלל שהאש כוונה אל הציבור החרדי הפעם, הוא בא ומסית לחרמות. לא מפחדים!", סיכם והוסיף את הפוסט שנמחק בצילום מסך כדי להמשיך ולהדהד את דברי הבלע והשנאה שלו.

כאמור כעבור זמן, מאחר ובחר להפר את הכללים של פייסבוק חשבונו הוסר ואין לו עוד גישה אליו כדי להפיץ את דבריו הנלוזים שעברו כל גבול וטעם טוב. 

הפרשן הוותיק יעקב ריבלין הגיב לפוסט וכתב: ‏"קראתי את הפוסט שנמחק של יואל שפיגל מבכירי מאפית אנג׳ל. מבחינתי זו הכרזת מלחמה רשמית. הרבה יותר מההפגנה של בר לב מול הגר"ג אדלשטיין. ההוא הגיע לשם כאדם פרטי ולא כנציג המאפיה, אבל כששפיגל מכנה אותי פרזיט ושולח אותי לאכול ממקום מסוים הוא גמר איתי לנצח נצחים".

מאפיית אנג'ל חרם צרכני עמר בר לב עומר בר לב יואל שפיגל פייסבוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 152 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד