כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לא קורא לפיטורים"

סערת מאפיית אנג'ל | משה ויסברג ברדיו 103: "חרם היסטורי וראשון מסוגו"

משה ויסברג עורך 'בחדרי חרדים' ממשיך להוביל את הקו המיליטנטי הקורא להחרים את מוצרי מאפיית אנג'ל עד להתנצלות מלאה של בעלי החברה בעקבות הצעד המבזה שעשה יו"ר הדירקטוריון שלה נגד ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין | "זה חרם היסטורי וראשון מסוגו שמגיע מהעם" | האזינו

סערת מאפיית אנג'ל | משה ויסברג ברדיו 103: "חרם היסטורי וראשון מסוגו"
החרם על מאפיית אנג'ל צילום: Flash90

בחמישי האחרון, הוחלט להחרים בציבור החרדי את מאפיית אנג'ל, זאת בעקבות השתתפותו של השר לשעבר וכיום יו"ר דירקטוריון החברה עמר בר־לב, בהפגנת מחאת המילואימניקים נגד חוק הגיוס מול ביתו של הרב גרשון אדלשטיין בבני ברק. נכון לשעה זו (ראשון), החרם על המאפייה רק ממשיך ומתרחב לאפיקים נוספים.

משה וייסברג, עורך 'בחדרי חרדים', שוחח עם ענת דוידוב וטל שלו ברדיו 103 והביא פרטים נוספים על סערת אנג'ל ובר־לב. "בסופו של יום, הציבור אמר את דברו", טען. "זה לא שמישהו פה הוביל וגרר, לא היה רב שקרא. זה חרם היסטורי וראשון מסוגו שמגיע מהעם ומהרשתות, זה חרם שפעל מלמטה, אנשים העדיפו לא לרכוש ממוצרי אנג'ל על הפגיעה שהייתה כאן, ראינו את זה ברחובות. בר־לב היה שר לשעבר, זה היה כדור שלג. פוליטיקאים גינו את הפגיעה, אך אף פוליטיקאי לא קרא לחרם בציבור החרדי עצמו. כזה חרם שהגיע מהשטח לא היה אף פעם".

עוד בנושא:

בהמשך, ביקש להבהיר: "אני לא קורא לפיטורים, אם היו מוציאים הודעה שהייתה אומרת שבר־לב הגיע כאדם פרטי, אך הציבור אמר שיש פה משהו שלא היה אף פעם, מגיעים להפגין נגד ביתו של גאון הדור. אף אחד לא בא בהתארגנות מיוחדת. אין פה תאריך תפוגה, הדבר הנכון היה שחברת אנג'ל תפרסם משהו, הציבור החרדי מאוד מקבל".

רדיו 103 FM מאפיית אנג'ל משה ויסברג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד