כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
"מדבר וזוכר מה קרה"

חמיו של אריה לייב שנפצע קשה בפיגוע: "אמר שמע ישראל ווידוי"

בית החולים סורוקה עדכן כי חל שיפור במצבו של אריה לייב, פצוע הירי שפונה אתמול במצב קשה מזירת הפיגוע בדרום הר חברון. חמיו סיפר: "הוא אמר שמע ישראל ווידוי כשירו עליו"

מבית החולים סורוקה נמסר כי שיפור חל במצבו של אריה לייב, שנפצע אמש (שני) בפיגוע הירי בדרום הר חברון בו נרצחה בת שבע נגרי הי"ד, בת ה-40, לעיני בתה. בהודעה נאמר כי לייב נושם בכוחות עצמו ובהכרה מלאה, ובשל פציעתו הקשה צפויים לו בהמשך ניתוחים נוספים.

יאיר ליאור, חמו של אריה לייב, סיפר למעריב כי "הוא מדבר וזוכר מה קרה". לדבריו, "הוא אמר שמע ישראל ווידוי כשירו עליו, פסוק שאדם צועק לפני שהוא מת - וידוי על החטאים. הוא המשיך לנהוג באוטו כמה מטרים טובים עד שהגיע לרכב של השומרים. הוא צפוי לעבור למחלקה האורטופדית".

עוד דווח כי ללייב, שאסף בטרמפ ברכבו את בת שבע נגרי ז"ל ובתה, הייתה מצלמת רכב שסייעה לכוחות הביטחון לאתר את החשודים בביצוע הפיגוע.

הבוקר פורסם כי פחות מ-24 שעות אחרי הפיגוע הקטלני בו נרצחה בת שבע נגרי הי"ד, נעצרו הלילה על ידי לוחמי הימ"מ, שני פלסטינים, קרובי משפחה, תושבי חברון, בחשד לביצוע פיגוע הירי שבוצע אתמול בשעות הבוקר סמוך לחברון, זאת בעקבות פעילות משותפת מודיעינית ומבצעית, בהובלת שב"כ, צה"ל ומג"ב.

בחקירתם הראשונית השניים קשרו עצמם לביצוע פיגוע. לאחר מעצרם הוסגר הנשק שככל הנראה שימש לביצוע הפיגוע. החשודים הועברו להמשך חקירה בשב"כ.

בפיגוע נרצחה הגננת המסורה בת שבע נגרי הי"ד, אם לשלושה כבת 40, שגדלה במועצה המקומית אפרת, התגוררה ביישוב בית חגי והייתה גננת ב'גן ירדן' באפרת. נגרי עלתה בשעות הבוקר עם בתה שיראל בת ה-12 לטרמפ עם תושב בית חגי, אריה לייב (בן אלה) גוטליב, על כביש 60. באמצע הדרך נורה לעבר רכבם צרור יריות שכלל מעל 20 כדורים מרכב חולף. היא נפצעה אנושות ובוצעו בה פעולות החייאה, אך לבסוף נקבע מותה. בנוסף לנהג אריה לייב, שנפצע באורח קשה, ברכב נסעה כאמור גם בתה, שיראל בת ה-12, שיצאה מהרכב ללא פגע.

יצוין כי בעוד שני המחבלים לכאורה נתפסו והודו במעשה, עם זאת המחבל שביצע את פיגוע הירי הקטלני במוסך הרכב בשבת בכפר חווארה בו נרצחו אב ובנו שי ואביעד ניגרקר הי"ד עדיין לא נלכד והמצוד אחריו נמשך.

עוד בנושא:

 

פיגוע ירי דרום הר חברון כביש 60

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד