"אפס הפרדה": מה נכון לעשות לאחר הלידה?
את נמצאת בבית החולים לאחר הלידה והרגש שלך אומר דבר אחד, אך האחיות בביה"ח אומרות דבר אחר, מה הנכון לעשות בדילמה כזו, לשמוע לליבך, לרגש של אמא, או לעצות האחיות • מדוע נקרא המצב בו את רוצה לחוש את תינוקך כשעדין רך, טרי וזך - "אפס הפרדה", האם המילה "אפס" ו"הפרדה" אינן מילות שלילה?

