י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הפיגוע בבאר שבע

השיחה למד"א: "מלא פצועים, הוא רוצח אנשים" • האזינו

מהשיחה שהגיע למוקד מד"א ברגעים הראשונים שלאחר הפיגוע בבאר שבע, ניתן לשמוע את הדרמה שהתחוללה • "יש פה מלא פצועים, המחבל רוצח אנשים" • האזינו

מוקד מד"א. למצולם אין קשר לכתבה
מוקד מד"א. למצולם אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90

"דחוף יש פה מחבל דחוף במתחם וואן פלאזה", בחור עם סכין שרץ פה ודוקר אנשים", כך נפתחה השיחה הראשונה למוקד 101 של מד"א, מצד אזרח שדיווח על הפיגוע הקטלני בבאר שבע. "אתה רואה פצועים?", שאל המוקדן, "מלא פצועים", נשמע הקול מעבר לקו.

"מתחם מבנה וואן פלאזה. הוא הרג אנשים נראה לי רץ פה עם סכין", הוסיף האזרח. מוקדן: כמה" פצועים אתה רואה?" אזרח: "אני רואה אחד שוכב על הרצפה, ועוד בהמשך עוד אחת ועוד אחת פה לידי"מוקדן: "ארבעה פצועים בסך הכל אתה רואה?". אזרח: "משהו כזה, כן". מוקדן: "בוא תסתכל רגע, כמה שוכבים אתה רואה?" אזרח": שוכב אחד ואחת עומדת".

מוקדן: "אחת שוכבת אחת עומדת ומה עם עוד שתיים?". אדם: אני לא יודע, עוד שתיים בהמשך אני לא רואה אותן, אני מפחד לצאת מהחנות. מוקדן: "אוקיי, אוקיי, תיגש בבקשה לשוכבת תגיד אם היא בהכרה האמבולנסים בדרך" אזרח: "היא לא בהכרה היא לא בהכרה".

עוד בנושא:

מוקדן: "היא מחוסרת הכרה? בוא נעצור לה דימום". אזרח: "לדעתי הוא הולך פה עם הסכין ועדיין רוצח אנשים". מוקדן: "האמבולנסים והמשטרה בדרך. תקשיב בוא נלך רגע לפצועים האחרים". אזרח: "הנה עצרו אותו האוטו שלו פה נראה לי. וואי וואי וואי, מה הולך פה, וואי וואי וואי. ירו בו הנה הרגו אותו הרגו אותו". מוקדן: "תתרחק אנחנו לא יודעים אם זה רק בן אדם אחד. תתרחק עד שהמשטרות יטפלו בזה".

הפיגוע בבאר שבע מגן דוד אדום מד"א שיחה למוקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד