כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
''הגנתי על הנוסעים''

נהג האוטובוס מספר: "ראיתי את המחבלים דרך המראה וברחתי"

נהג האוטובוס של חברת 'קווים' שתועד בזירת הפיגוע הנורא שהתרחש אמש בחדרה סיפר כי בתחילה לא הבין את שאירע, "ראיתי את המחבלים יורים דרך המראה ופתחתי בנסיעה, רציתי להגן על שאר הנוסעים"

נהג האוטובוס מספר: "ראיתי את המחבלים דרך המראה וברחתי"
המחבלים בחדרה צילום: מצלמת אבטחה

ברחבי הארץ ובייחוד בעיר חדרה רבים עדיין לא מעכלים את פיגוע הירי הרצחני שהתבצע אמש (שני) בחדרה בו נרצחו שני לוחמי משמר הגבול, יזן פלאח ושיראל אבוקרט הי"ד. שלושה שוטרים נוספים נפצעו. בתיעוד ממצלמת האבטחה נראים המחבלים צועדים לצד אוטובוס של חברת 'קווים' ואז בחסותו פותחים באש לעבר עוברי אורח תוך שהאוטובוס עוזב את התחנה.

נהג האוטובוס של חברת 'קווים', שתועד נוסע מזירת האירוע בתחילת הפיגוע סיפר ל'חדשות 12': "אני לא ראיתי מה באמת היה, אני רק שמעתי. שמעתי את היריות. סגרתי את הדלת ונסעתי מהר משם".

"ראיתי מה קורה מאחוריי דרך המראה, למרות שבמראה קשה לראות כי יש חושך", הוסיף. "אני הבנתי שזה פיגוע טרור. ראיתי M16 - אני לא ראיתי מי היה, סגרתי את הדלת ונסעתי משם".

הנהג סיפר עוד ל-N12: "לא חששתי. אני לקחתי אנשים, היו כמה אנשים בתחנה ונסעתי מהר משם. נסעתי משם ישירות לאור עקיבא, בקו שלי. לא עצרתי לפני כן".

עוד בנושא:

מחברת 'קווים' נמסר: "במהלך נסיעה של קו 79 מחדרה לאור עקיבא נשמעו קולות ירי מחוץ לאוטובוס. הנהג פתח בנסיעה ונמלט מהזירה כדי למנוע פגיעה בנוסעי האוטובוס. אנו משתתפים בצער משפחות הנרצחים ומאחלים החלמה מהירה לפצועים".

ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית התייחס לפיגוע בחדרה ומסר: "אנו שולחים תנחומים למשפחות ההרוגים ומתפללים לרפואת הפצועים. תושיית נהג האוטובוס מנעה מהאירוע להיות קשה הרבה יותר. גם במקרה זה הוכח כי הנהגים הם השכפ"ץ של המדינה."

הפיגוע בחדרה נהג אוטובוס פיגוע ירי חברת קווים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד