כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
הפיגוע בחדרה

דאעש לקח אחריות על רצח שני השוטרים

ארגון הטרור האכזרי דאעש פרסם הלילה קבלת אחריות על הפיגוע בחדרה בו נרצחו שני שוטרי מג"ב. על פי הודעת הארגון, "שני המחבלים הם לוחמי הארגון", וצוין כי הם "ביצעו את הפיגוע ימים ספורים אחרי הפיגוע בבאר שבע"

דאעש לקח אחריות על רצח שני השוטרים
רעולי פנים צילום: Abed Rahim Khatib / Flash 90

סוכנות 'אעמאק' של ארגון הטרור האסלאמי דאעש פרסמה קבלת אחריות על הפיגוע בחדרה. על פי הודעת הארגון, שני המחבלים הם לוחמי הארגון וצוין כי הם ביצעו את הפיגוע ימים ספורים אחרי הפיגוע בבאר שבע, בו נרצחו ארבעה בני אדם.

‏בפיגוע אמש (ראשון) נרצחו הלוחם יזן פלאח ז"ל, והלוחמת, שיראל אבוקרט הי"ד שנפלו בקרב עם מחבלים חמושים בחדרה.

הודעת דאעש על הפיגוע.

על אף האיבה בין דאעש לבין החמאס והג'יהאד האיסלאמי. שעה קלה לאחר הפיגוע, דובר חמאס, עבד אללטיף אל-קאנוע, הגיב לפיגוע בחשבונו בטוויטר וכתב: "היום בחדרה ולפני מספר ימים בבאר שבע ומחר בכל רחבי היישות שלכם". עוד כתב, בהתייחסו לישראל, כי "אין לכם חוקיות ולא ביטחון".

גם ארגון חמאס הגיב אתמול בהודעה רשמית לפיגוע בחדרה ואמר כי מדובר ב"פעולה הרואית שמהווה תגובה טבעית על פשעי האויב הציוני". עוד נכתב בהודעה מטעם ארגון הטרור כי הארגון מברך על הפיגוע וכי "אנו מדגישים שהיא תגובה חוקית על פשעי הכיבוש נגד העם הפלסטיני ועל המקומות הקדושים". עוד נמסר כי ארגון הטרור מברך על הגבורה של המחבלים וכי "העם הפלסטיני ממשיך בדרך ההגנה על ארצנו בכל האמצעים עד השחרור".

עוד בנושא:

מלך ירדן, עבדאללה, אמור לפגוש ביום שני את הנשיא הפלסטיני אבו מאזן, במה שנתפס בישראל כניסיון להרגיע את המתיחות לקראת חג הפסח וחודש הרמדאן.

אחד המחבלים איברהים איגבריה, בן 31, נעצר ב-2016 על ידי המשטרה הטורקית לאחר שניסה להצטרף לארגון דאעש של המדינה האסלאמית בסוריה. מאוחר יותר הוא נתפס על ידי משטרת ישראל, וריצה שנה וחצי בכלא בגין חברות בארגון טרור.

דאעש פיגוע טרור פיגוע ירי הפיגוע בחדרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד