י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שָׂנְאוּ בַשַּׁעַר מוֹכִיחַ

מה תענו ביום הדין ומה תענו ביום התוכחה? // דעה

מאז ומעולם העם לא אהב לקבל מוסר, המוכיחים נהגו לעמוד בקרבת שער העיר, שהיה מקום ריכוז של האוכלוסייה שהיתה יושבת שם ומעבירה את הזמן | הנביא עמוס מציין שהעם לא אהב את המוכיחים ואף שנא אותם, בדיוק כמו מפלגת ימינה בימינו אנו // דעה

מה תענו ביום הדין ומה תענו ביום התוכחה? // דעה
מתן כהנא ונפתלי בנט במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מפלגת 'ימינה' עשתה את הדבר הכי נבזי שיכול להיות, הפרישה את עמיחי שיקלי, כי הוא לא הסכים למכור את עקרונותיו בשביל נזיד עדשים לא כשר, הקרקס שהתנהל אתמול בכנסת בדיון הדחתו, היה נראה יותר כמו דיון של מערכון הגשש החיוור על בית המשפט. אפס אינטליגנציה מצד הקואליציה, הגדיל לעשות מתן כהנא והתנהג כמו ילד מגודל שלא מבין שהדיון זה לא קומונה בבני עקיבא. כמו אצל הנביא עמוס, גם ימינה 'שנאו מוכיחים בשער' והתחפרו בשקרים שלהם.

הרי אם מרב מיכאלי הייתה מקימה ממשלה ברשותה עם כל הימין, היא הייתה חוטפת מהמחנה שלה, ובצדק, על אי עמידה בהבטחות ועל גניבת קולותיהם של הבוחרים. כולנו זוכרים איך כינו את מירב מיכאלי שלא הסכימה להצטרף לממשלה בראשות נתניהו אחרי הבחירות מספר 3, ובצדק רב, היא טענה שזה גניבת קולות וזה בניגוד להבטחות. והיא צדקה, כינו אותה אמיצה, כינו אותה ישרת דרך, והמחנה שלה חיבק אותה - מעשה שאף סלל את דרכה לראשות המפלגה ובמקום לחבק את שיקלי על יושרו, אנשי ימינה נוקמים בו, עולם הפוך ראיתי.

עוד בנושא:

מפלגת ימינה עשתה בכנסת את אחד הדברים הכי בזויים שיכולים להיעשות, ועוד אנשים חובשי כיפה, אנשים שמאמינים שיש דין ויש דיין, 'מדבר שקר תרחק' ו'חייבים לקיים הבטחות', אנשים שלכאורה אמורים לרעוד ולרתות מיום הדין, אך מסתבר למרבה הבושה שהם מכרו, מוכרים וימכרו את כל הערכים שלהם ואת כל האידיאולוגיה שלהם בשביל שררה ובשביל כבוד מדומה.

אנשים חובשי כיפה שיקרו במצח נחושה ללא בושה, אנשים שיודעים את גודל מעלת האמת משקרים כלבן הארמי, ודווקא אדם כמו עמיחי שיקלי, שלא חובש כיפה, עומד על ערכיו, ושומר על הבטחותיו. אך גלגל חוזר בעולם, עמיחי שיקלי הוא נקי כפיים ובר לבב.

מפלגת ימינה כיפה סרוגה חובשי כיפה נפתלי בנט עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד