כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
למרבה השנאה והאכזריות

תנועת חמאס מברכת על הטבח באלעד: "פעולה הרואית"

ארגוני הטרור מיהרו לברך את הטבח שביצעו מחבלים בעיר אחידה שם נרצחו שלושה תושבים ונפצעו תושבים נוספים. בחמאס קראו בסוף השבוע האחרון לתקוף עם מה שאפשר כולל סכינים וגרזנים

תנועת חמאס מברכת על הטבח באלעד: "פעולה הרואית"
טקס סיום אקדמיה לשוטרים בעזה צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90

בכיר הגי'האד האסלאמי, מוחמד חמיד, מברך על הפיגוע הערב (חמישי) בעיר אלעד ומכנה אותו "פעולה הרואית שמהווה ניצחון עבור מסגד אל-אקצא". עוד הוסיף חמיד כי "טימוא צבא הכיבוש וכנופיות המתנחלים למסגד אל-אקצא הוא חציית כל הקווים האדומים ועמנו ימשיך בתגובה שלו על התוקפנות הזו". בפיגוע הנורא נרצחו שלושה תושבים.

דובר חמאס, חאזם קאסם, אומר כי חמאס מברך את "הגיבורים שביצעו את הפעולה שמגיעה בעקבות הכעס הפלסטיני על התוקפנות המתמשכת של הכיבוש ומוסדותיו ומתנחליו נגד אל-אקצא". עוד אמר קאסם לערוץ אל-אקצא של חמאס כי "העם הפלסטיני מגן על המקומות הקדושים שלהם ולא ייתכן שפגיעה באל-אקצא תעבור מבלי שהכיבוש ייענש", לדברו. כך דווח ב'כאן חדשות'.

עוד בנושא:

כאמור ‏דוברי חמאס כבר ברכו על הפיגוע באלעד וקשרו אותו לאל-אקצא. אך הפיגוע לא הגיע בחלל ריק, ביום שבת האחרון מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר פנה לערביי ישראל ואמר: "מי שיש לו רובה שישתמש בו, אם אין רובה אז סכין קצבים". כתבת 'כאן חדשות', נורית יוחנן, מציינת, כי "עוד אי אפשר לדעת אם יש קשר, אפילו השראתי, לדברי סינוואר, אבל תודעתית חמאס בהחלט על הגל".

חמאס פיגוע באלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד