ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
'מומחה בפירוק ארגונים עוינים'

משה סעדה ממשיך וחושף התכתבויות מייל

בצל הפריימריז בליכוד ובימים הקרובים גם בציונות הדתית, שזוכים בימים אלה למרבית הפוקוס התקשורתי, חושף משה סעדה, סגן ראש מח"ש לשעבר התכתבויות מייל מלפני כארבע וחצי שנים שמעידים על הלך הרוח בלשכתו של שי ניצן כפרקליט מדינה

משה סעדה ממשיך וחושף התכתבויות מייל
משה סעדה צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

אחרי שטלטל את המדינה בחשיפותיו בראיון לעמית סגל ב'חדשות 12' וספג מתקפה חריפה מצידם של פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן והמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך שטענו כי הוא שקרן שמונע מאינטרסים פוליטיים, סגן ראש מח"ש, משה סעדה חושף בשעות האחרונות התכתבות מייל שמעידה על הלך הרוחות בתקופת כהונתו של ניצן.

סעדה אומר: "שי ניצן לא סומך על יכולתם של חבריו הבכירים לזהות איומים. שי ניצן לא זוכר תלונות שנמסרו לו בזמן אמת. אנחנו כאן כדי לסייע ברענון הזיכרון. הועברה לידיעתי הודעת מייל מה-3 בדצמבר 2017, שכתב בכיר מאוד לשעבר בפרקליטות, לפרקליט המדינה שי ניצן: "סיפר לי אורי שהמפכ"ל בהיותו בביתו, בעת מחלתו, פנה ואמר לו שהוא 'מומחה בפירוק ארגונים עוינים'... אני גם מבין שמעבר למילים נעשים צעדים מעשיים מצדו בכיוון, וכי מערכת היחסים העכורה שיצר המפכ"ל הנוכחי, מצביעה על המסוכנות בדברים שנאמרו, ועל קיומו של חשש של ממש ליישומם על מנת להחליש את המחלקה ולערער את מעמדה...".

עוד באותה התכתבות שחושף סעדה: "אני מכיר בכוחו של המפכ"ל בכלל, ובעיקר בימים אלה, בהם מוטלים על הכף נושאים ברומו של עולם וזה לא נותן לי מנוח".

עוד בנושא:

תשובת ניצן מ-1 בינואר 2018 כפי שמצוטט במייל שמציג סעדה: "המפכ"ל הכחיש בפני שהוא אמר לאורי שהוא מומחה בפירוק ארגונים עונים. איני מאמין שישקר לי ולדעתי הייתה כאן אי הבנה".

אחרי כל זאת תוהה סגן ראש מח"ש סעדה וכותב ברשומה שפרסם בפייסבוק: "מר ניצן, איזו אי הבנה? האם הפרקליט הבכיר עו"ד אורי כרמל לא הבין מה שאלשיך אמר לו? מדוע לא פתחת בחקירה כלפי אלשיך ולא הגנת על חברך כרמל ועל המחלקה שתחת אחריותך? אילו "נושאים ברומו של עולם" גרמו לניצן להעצים את אלשיך ולהעלים עין מהתנהלותו? כנראה שאנחנו אלו שאינם מבינים. לא מבינים שמדובר ב"אינטרסים של המדינה" (כפי שכתב ניצן בתגובה לאחת התלונות האחרות שלא נבדקו). ודי לחכימא".

משה סעדה התכתבות שי ניצן פרקליט המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד