כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מחוייבים להחלטת האו"ם

ראש ממשלת לבנון גינה את ירי הטילים

ראש ממשלת לבנון (הזמני), נג'יב מיקאתי, גינה את ירי הטילים לעבר ישראל. "לבנון מתנגדת נחרצות לכל הסלמה צבאית משטחה ולשימוש בשטח לבנון שיזעזעו את היציבות הקיימת". מפקדת יוניפי"ל הורתה לחייליה שבשטח לבנון להיכנס למקלטים

ראש ממשלת לבנון גינה את ירי הטילים
נזקי הרקטות ביישוב שלומי צילום: Fadi Amun/Flash90

ראש ממשלת לבנון (הזמני), נג'יב מיקאתי, גינה את ירי הטילים מדרום לבנון לעבר הצפון: "צבא לבנון וכוחות יוניפי"ל יגבירו את החקירות כדי לגלות את הנסיבות לעצור את מי שביצעו זאת". הוא הוסיף: "לבנון מתנגדת נחרצות לכל הסלמה צבאית משטחה ולשימוש בשטח לבנון שיזעזעו את היציבות הקיימת. לבנון מחויבת להחלטה 1701 של האו"ם".

עוד בנושא:

על רקע הדברים הללו, שליח האו"ם למזרח התיכון מאשר כי האו"ם בקשר בין הצדדים כדי למנוע הסלמה. ערוץ אלר'ד הערבי מדווח כי גם מצרים וארה"ב פועלות למנוע הסלמה. ערוץ אלג'זירה מוסר כי מפקד יוניפי"ל נמצא בקשר עם כל הצדדים במטרה ליצור רגיעה, "בעת הרגישה הזאת".

בתוך כך מפקדת יוניפי"ל הורתה לחייליה שבשטח לבנון להיכנס למקלטים בעקבות ההסלמה בהודעה שפרסם כוח האו"ם בלבנון נמסר: "צוותים אזרחיים וצבאיים הצטוו לחפש מחסה בבונקרים בבסיסיהם. אנו ממשיכים לעקוב אחר המצב ולהפעיל את כל מנגנוני הקישור והתיאום שלנו כדי להביא את זה לפתרון מהיר ושליו".

רקטות לבנון הסלמה בצפון ירי מלבנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד