כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בנט ולפיד הכריזו חרם על החרדים

העיתונאי שהתחיל את החרם על אנג'ל התעמת עם הרב הדתי לאומי

העיתונאי אבי רבינא שהעלה לראשונה את אפשרות החרם על מאפיית אנג'ל, ערך הבוקר עימות עם הרב יעקב מדן מהציונות הדתית אצל ינון מגל ובן כספית ברדיו 103: "כשהרב גיבה את ממשלת בנט לפיד שהכריזה חרם על נתניהו והחרדים, אז זה היה בסדר, עכשיו מפריע לרב שהחרדים מחרימים חברה שפוגעת בלומדי התורה?". האזינו לראיון

העיתונאי שהתחיל את החרם על אנג'ל התעמת עם הרב הדתי לאומי
הרב מדן ואבי רבינא צילום: פלאש 90 ובאדיבות המצלם

העיתונאי אבי רבינא מרדיו קול חי שהעלה לראשונה את נושא החרם על מאפיית אנג'ל, ערך הבוקר (ראשון) עימות עם הרב יעקב מדן ראש ישיבת ההסדר הר עציון בתוכניתם של העיתונאים ינון מגל ובן כספית ברדיו 103.

רבינא טען לרב מדן שמתנגד לחרם החרדי: "כשהרב גיבה את ממשלת בנט לפיד שהכריזה חרם על נתניהו והחרדים, אז זה היה בסדר, עכשיו מפריע לרב שהחרדים מחרימים חברה שפוגעת בלומדי התורה? במקום לרדת מהעץ, אנג'ל מתבצרת ומעצימה את המשבר". 

הרב יעקב מדן שמתנד לחרם טען מנגד: "הדבר הזה לא צריך לבוא מכוח חרמות. אנחנו רק מתדלקים בדבר הזה את השנאה, צריכים להפסיק עם זה. שני הצדדים צריכים לרדת מהעץ, ודאי לא לפגוע בפרנסתן של 2,000 משפחות".

לגבי החרם שתפס תאוצה במגזר החרדי אמר רבינא: "עמר בר לב, יו"ר דירקטוריון החברה, הגיע לבני ברק מול ביתו של המנהיג הרב אדלשטיין והכניס אצבע בעין לציבור גדול. חשבתי שזו תהיה עוד מחאת רשת שתסתיים אחרי כמה שעות, התוצאות שלה הגיעו בטווח מהיר ואת זה לא צפיתי".

עוד בנושא:

אבי רבינא מאפיית אנג'ל יעקב מדן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 76 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד