י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כעבור יומיים וללא התנגדות

תם המצוד: נלכדה חוליית המחבלים שרצחה את יהודה דימנטמן הי"ד

בתום מצוד של יומיים, כוחות הביטחון הצליחו הלילה לשים את ידם על חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הירי, בו נהרג יהודה דימנטמן הי"ד | כוחות משותפים לשב"כ למשטרה ולצה"ל נכנסו באישון ליל לכפר בו הסתתרו המחבלים ועצרו אותם ללא התנגדות | אין נפגעים בקרב כוחותינו 

תם המצוד: נלכדה חוליית המחבלים שרצחה את יהודה דימנטמן הי"ד
לכידת חוליית המחבלים צילום: דובר צה"ל

כוחות ביטחון לכדו הלילה (מוצאי שבת) את חוליית המבלים שביצעה את הפיגוע הקטלני בצומת חומש, בו נרצח יהודה דימנטמן ז"ל, תושב שבי שומרון. במבצע המעצרים נעצרו שישה, ביניהם שניים שסייעו למחבלים להימלט.

המעצרים התבצעו בכפר סילת אל חארת'יה שבאזור ג'נין. במהלך המבצע עצרו כוחות שב"כ, צה"ל וימ"מ עצרו את ארבעת החשודים בפיגוע הירי. מהשב"כ נמסר כי המחבלים נעצרו בתום פעילות מודיעינית ומבצעית של שירות הביטחון הכללי, צה"ל והימ"מ.

במסגרת חקירת השטח של העצורים הוסגר נשק החשוד ששימש לביצוע הפיגוע. החשודים הועברו להמשך חקירת שב"כ. "כוחות הביטחון ימשיכו לפעול למיצוי הדין עם המעורבים בפעילות טרור", מסר. שירות הביטחון הכללי.

עוד בנושא:

יהודה הי"ד, בן 25, נרצח ע"י מחבלים שארבו לרכב שבו נסע בין שבי שומרון למאחז חומש. בפיגוע, שאירע ביום חמישי, נפצעו שני חבריו באורח בינוני וקל. דימנטמן, נשוי ואב לילד, התגורר בהתנחלות שבי שומרון ולמד בישיבת חומש. ביום חמישי התקיימה הלוויתו בה השתתפו מאות בני אדם. יהודה נקבר סמוך לשבת בהר המנוחות בירושלים. הוא הותיר אחריו את רעייתו ופעוט כבן שנה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ששהה הלילה בחפ"ק המבצעים המיוחדים של שירות הביטחון הכללי, לאורך כל המבצע לתפיסת החוליה, מסר: "אני מברך את שב"כ, צה"ל וימ"מ על סגירת מעגל מהירה, בשילוב זרועות ובשיתוף פעולה, שהביאו לתפיסת המחבלים מהפיגוע בשומרון".

בנט הוסיף ואמר: "יידע כל מחבל כי מדינת ישראל תבוא עמו חשבון. אי אפשר להסתתר לאורך זמן. כל מחבל צריך לדעת שהוא על זמן שאול. אני מבקש למסור למשפחתו של יהודה דימנטמן הי"ד - הכאב עצום, אבל הטרור לא ינצח ולא יזיז אותנו ממקומנו".

ראש הממשלה בחפ"ק.

שר הביטחון, בני גנץ, בירך את תפיסת החולייה ואמר: "מברך את כוחות הביטחון, בהובלת צה"ל והשב"כ על פעולה מהירה, מקצועית ונחושה לאיתור המחבלים שאחראים לרצח יהודה דימנטמן ז"ל. נמשיך לרדוף את הטרור ולבוא חשבון עם כל מי שיפגע או ינסה לפגוע באזרחי ישראל."

 

 

 

 

 

חוליית מחבלים תפיסת מחבלים מעצר מחבלים יהודה דימנטמן פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד