אמסלם זועם על נתניהו: "מאוד התאכזבתי"
חבר הכנסת אמסלם אומר הערב כי התאכזב מאוד מחוסר התמיכה של נתניהו לאחר המתקפה שלו על נשיאת העליון חיות. "אנחנו נעשה רפורמה במערכת המשפט עמוקה. אם נתניהו לא ילך איתנו, ריד מי ליפס - אני הראשון שאצא נגד הממשלה"
20.02.22

