כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אח המחבל - חוקר מצטיין

הפיגוע הקטלני בחדרה: נחשפו פרטים נוספים

המחבלים תכננו מסע רצח קטלני ונערכו לקרב כשבאמתחתם שכפ"צים, רשתות הסוואה, פנסים ומשקפות. תגובה מהירה של השוטרים באזור מנעה הרוגים רבים. במשטרה טוענים כי אחיו של המחבל אברהים אגבריה, עובד כחוקר בתחנת המשטרה בכפר סבא שלקח באופן קשה מאוד את הפיגוע

הפיגוע הקטלני בחדרה: נחשפו פרטים נוספים
מחאה בחדרה צילום: פלאש 90

יממה לאחר הפיגוע הרצחני בלב העיר חדרה בו נרצחו שני לוחמי מג"ב, נחשפים פרטים נוספים על היערכות המחבלים לפיגוע, כמו גם התוכנית הקטלנית שעלולה הייתה לקטול את חייהם של רבים אחרים. בנוסף, המשטרה אומרת כי אחיו של אחד המחבלים הוא שוטר מצטיין שלקח את האירוע קשה.

לפי הפרטים שמתפרסמים הערב בחדשות 12, המחבלים הגיעו לחדרה באמצעות מכונית מאזדה של אחד מחמשת בני המשפחה מאום אל פאחם שנעצרו הלילה בחשד למעורבות בפיגוע.

אנשי הביטחון שערכו חיפוש במכונית מצאו בה שכפ"צים, רשתות הסוואה, פנסים ומשקפות - כל זאת חוץ מכלי הנשק והתחמושת העצומה שנמצאו על גופם של שני המחבלים. לפי הפרטים שידועים עד כה, כוונתם של המחבלים היה לצאת למסע קטל המוני, והם נערכו לעימות ממושך עם כוחות הביטחון.

עוד בנושא:

התגובה הנחושה והמהירה של כוח המסתערבים שהיה במקרה באזור מנעה את הטבח שהם תכננו. עוד פורסם בזירת הפיגוע נורו סה"כ כ-60 כדורים, רובם ע"י שני המחבלים.

בתוך כך, הכתב ברהנו טגניה מדווח כי במשטרה טוענים שאחיו של המחבל אברהים אגבריה, שעובד כחוקר בתחנת המשטרה בכפר סבא, הוא חוקר מצטיין עם תעודות הערכה שלקח באופן קשה מאוד את הפיגוע. קרובי משפחתו אמרו ל-N12 כי הוא לקח את האירוע בצורה קשה מאוד, והוא עדיין שרוי בהלם. הם מציינים כי הוא לא הגיע לעבודה הבוקר. 

במשטרה נערכים למבצע מעצרים הלילה (בין שני לשלישי) בהשתתפות כוחות ימ"מ, מג"ב והיחידה הטקטית שייכנסו לתוך השכונות הפנימיות של אום אל-פחם. גל המעצרים הראשון יהיה של חשודים במעורבות בפיגוע, ולאחר מכן יחלו במעצרי מנע ומעצרים מנהליים כדי לנסות ולמנוע את הפיגוע הבא.

כמו"כ הלווית המחבלים תיערך בלילה ובמתכונת מצומצמת במטרה למנוע הפיכתם לדמויות שיובילו לחקיינים שיבצעו ל"ע פיגוע דומה.

הפיגוע בחדרה פיגוע ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד