כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בתגובה לגל הטרור

ראשי הערים הכריזו: מגבלות ואיסור כניסת פלסטינים

בעקבות שלושת פיגועי הירי הרצחניים שאירעו השבוע, ולאור יום הנכבה שיחול מחר וחג הרמדאן המתקרב, מספר ראשי ערים ברחבי הארץ החליטו לאסור על כניסת פועלים ערבים אל שטחי הערים

ראשי הערים הכריזו: מגבלות ואיסור כניסת פלסטינים
אתר בנייה. אילוסטרציה צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

בשכונת פרדס כ"ץ בפאתי בני ברק נרצחו הערב (שלישי) חמישה בני אדם בפיגוע ירי שביצע מחבל תושב השטחים, בעקבות הפיגוע מספר ראשי ערים ברחבי הארץ הכריזו כי יאסרו על כניסת עובדים ערבים ופלסטינים לשטחי הערים.

בעקבות הפיגועים בשבוע האחרון, הוציאה עיריית ביתר עילית הודעה ובה נכתב כי "בשל המצב הביטחוני ובעקבות ההתראות הרבות, בהוראת מח״ט עציון, מחר (יום רביעי) לא תהיה כניסת פועלים פלסטינים אל העיר".

בעיריית קריית גת החליטו להקפיא את כל עבודות הבנייה בעיר עד לסוף השבוע, ובעיריית אלעד הודיעו כי ימשיכו במבצע לאיתור שוהים בלתי חוקיים בעיר שהחל אתמול, ואף יתגברו את כוחות השיטור והביטחון בעיר.

עוד בנושא:

גם במועצת קריית ארבע - חברון הוחלט לאסור על כניסת פועלים ערבים, בהודעה שיצאה מטעם המועצה נכתב כי "הדברים התקבלו לאחר הערכת מצב של ראש המועצה אליהו ליבמן עם הגורמים המקצועיים. כמו כן בהמלצת הגורמים הביטחוניים, נמסר לתושבים כי מי שיש ברשותו נשק מתבקש לשאת אותו אתו".

גם ראש עיריית אשדוד הוציא הודעה לציבור ובה כתב כי "עקב הפיגוע בבני ברק וההסלמה הביטחונית ויום האדמה שחל מחר, קיבלתי החלטה על ביטול השוק שאמור היה להתקיים מחר. וזאת, בנוסף לתגבור סיורים ונוכחות אנשי הביטחון של העיריה ברחבי העיר לצד כוחות המשטרה".

לפי הדיווח בגלי צה"ל, גם בערים גבעתיים ורמת גן הסמוכות לבני ברק, הורו על עצירת בנייה בתוך בתי ספר.

פיגוע בבני ברק ביתר עילית פועלי בניין פועלים ערבים פועלים פלסטיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד