כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גינוי לפיגוע שלישי בשבוע

מנסור עבאס: "הטרור לא מבחין ולא מבדיל בין דם לדם"

"פשע טרור מתועב ומגונה, נגד אזרחים חפים מפשע. משתתף בצער המשפחות ומאחל רפואה שלמה לפצועים". כך מנסור עבאס שמגנה את 'הפיגוע' מבלי לכנותו כך ומוסיף: "כולנו ביחד ניצבים מול גל טרור רצחני, כולנו ללא הבדל" | "לא נסתפק בגינויים והודעות תנחומים", מצהיר עבאס

מנסור עבאס: "הטרור לא מבחין ולא מבדיל בין דם לדם"
מנסור עבאס צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בפעם השלישית בתוך שבוע, יו"ר מפלגת רע"מ, חבר התנועה האסלאמית, ח"כ מנסור עבאס נאלץ לגנות פיגוע שביצעו מחבלים מתועבים בני עמו. וכך כתב הלילה עבאס בתגובה לפיגוע אמש בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם. "בבני ברק התרחש היום פשע טרור מתועב ומגונה, נגד אזרחים חפים מפשע. משתתף בצער המשפחות ומאחל רפואה שלמה לפצועים".

לדבריו, "כולנו ביחד ניצבים מול גל טרור רצחני, כולנו ללא הבדל. רחובות הערים בישראל גדושים באזרחים ערבים ויהודים, ומי שיוצא במסע הרג נבזה לא מבחין ולא מבדיל בין דם לדם".

עבאס כתב עוד: "רמדאן, פסח ופסחה מתקרבים, חובתנו המוסרית, הדתית והמנהיגותית כממשיכי דרכו של הנביא אברהם ובני שלושת הדתות, היא ליזום תהליך פיוס ושותפות מושתת על ערכי הדת והאמונה באלוקים, ובערכים האנושיים האוניברסליים שמחנכים לסובלנות, שלום וקדושת חיי אדם באשר הוא, וכמובן נגד שנאה, פשיעה ואלימות".

עוד בנושא:

"לא נסתפק בגינויים והודעות תנחומים, כי הטרור לא מפסיק ולא מרכין ראש. אנו נחושים לצאת לדרך השלום על אפם וחמתם של כל הקיצוניים, ואנו נחושים לעשות הכל על מנת למנוע פגיעה מחודשת באזרחים חפים מפשע", הצהיר יו"ר רע"מ.

איש התנועה האסלאמית חבר הקואליציה הוסיף עוד כי "אי אפשר לא להבחין בקבוצות אינטרסנטים קיצוניות שמתעקשות לפגוע במרקם היחסים בין יהודים לערבים במדינה. לא ניתן להם. לזה אני מחויב ומתחייב שוב ושוב".

"אני מחויב לכלל אזרחי המדינה, תפקידנו כמנהיגים שנפעל בכל הכוח על מנת לדאוג לזה שהחגים של כולנו יעברו בשקט, ושכולם יחגגו עם משפחותיהם, איפה שירצו, ללא פחד. מי ייתן וכל משאלות ליבנו לשלום ואחוה אכן יתגשמו". כך יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

גם יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "חמישה אזרחים נהרגו היום, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הם מתווספים ל-51 פלסטינים שנהרגו מאז תחילת השנה, כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. הלב נקרע אל מול השכול והאובדן של כלל המשפחות. אני מתנגד באופן נחרץ לכל פגיעה באזרחים, פלסטינים כישראלים, ולכל פגיעה בחפים מפשע. הגיע הזמן לסיים את מקור השנאה והוא הכיבוש הארור, ולכונן שלום שיביא בטחון וחיים נורמטיביים לשני העמים".

מנסור עבאס גל טרור פיגוע בבני ברק מפלגת רע"מ איימן עודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד