כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מופע מהול בעצב

ישי ריבו עלה לבמה והתייחס לפיגוע בבני ברק

מופע של ישי ריבו אמש בבנימינה נפתח בדברי פתיחה שנשא כוכב הערב בפני הקהל, אשר ביקש מהם להתחזק בקבלות טובות בעקבות המצב הביטחוני הקשה וקינח בפרק תהילים ואחד משיריו הראשונים • צפו

ישי ריבו עלה לבמה והתייחס לפיגוע בבני ברק
ישי ריבו צילום: מתוך פייסבוק

הזמר והיוצר ישי ריבו הופיע אמש (שלישי) בפני אלפים באמפי שוני בבנימינה במסגרת סבב הופעות אביבי. עם עלותו לבמה לתחילת המופע התעדכן ריבו על הפיגוע הרצחני בבני ברק בו נרצחו חמישה בני אדם, בהם שני תושבי העיר, שני יוצאי אוקראינה ושוטר מיחידת האופנועים, תושב נוף הגליל.

כששמע ריבו על האסון הנורא בעיר התורה והחסידות פתח בכמה מילים ולאחר מכן אמר עם הקהל את פרק קכ"א בתהילים 'שיר למעלות אשא עיני אל ההרים'. 

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה ריבו אומר לנוכחים: "אני מניח שיצא לכם לשמוע על הבשורה הקשה שקרתה עכשיו פיגוע קשה בבני ברק ולא יודעים איך באמת להכיל את הכאב הזה מה שקורה בתקופה האחרונה, אם זה היה בחדרה ובבאר שבע. והדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות ברגעים האלה זה להתחבר יחד ולהתפלל, להיות טובים יותר ולקבל על עצמו קבלות שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים להשתנות בהם".

עוד בנושא:

ריבו הציע לקהל: "פחות לשון הרע, פחות מחלוקות. יותר לדון לכף זכות. אז אני רוצה ברשותכם לפתוח אתכם בפרק תהילים לעילוי נשמת ההרוגים שהשם יקום דמם ולרפואת הפצועים". כך ריבו שפתח מיד בקריאת פסוק בפסוק כשהקהל אחריו.

בסיום פרק התהילים פתח ריבו בשירו 'גם כי אלך' מתוך אלבומו הראשון 'תוכו רצוף אהבה'. 

מאוחר יותר בסיום המופע כתב בדף הפייסבוק שלו: "רגעים קשים מנשוא והלב של כולנו שותת דם. בערב כזה אנחנו חייבים להתאחד בתפילה לע״נ הנרצחים הי״ד ולרפואתם המהירה של הפצועים. ולזמנים טובים יותר אמן".

ישי ריבו פיגוע בבני ברק הופעה מופע מוזיקלי גם כי אלך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד