ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
מחאה על כבוד התורה

ההתרסקות נמשכת: הזכיין בבני ברק עוזב את מאפיית אנג'ל

הזכיין של אנג'ל ברחוב בארי בבני ברק מסיים את ההתקשרות שלו עם המאפייה ופותח מחדש תחת שם שונה. בנוסף נודע ל'בחדרי חרדים' כי הזכיין המרכזי של אנג'ל בבני ברק ברחוב חזון איש מתכנן לסגור את החנות

ההתרסקות נמשכת: הזכיין בבני ברק עוזב את מאפיית אנג'ל
אנג'ל ברחוב בארי בבני ברק צילום: נתן משי

על רקע החרם החרדי על מאפיית אנג'ל, הזכיין של המאפייה ברחוב בארי בבני ברק אומר היום (ראשון) כי החל ממחר הוא מסיים את ההתקשרות שלו עם אנג'ל ופותח מחדש תחת שם אחר. את הדברים הוא אמר לעיתונאי נתן משי מ'חדשות הסקופים'.

הבעלים של הסניף ברחוב בארי אמר למשי: "עקב המחאה אנחנו החלטנו להוריד את השם ולעבור החל ממחר לשם חדש 'ביקרי בארי'. לכבוד עמלי התורה, לכבוד כבוד השם מחליפים את השם, כולל המוצרים".

לשאלה האם הרגיש את ההשלכות של המחאה הצרכנית, למרות שהבהיר כי הוא רק זכיין, השיב: "הרגשנו כי עדיין המותג של אנג'ל מתנוסס למעלה". לדבריו, "אנחנו מקווים שהחל ממחר זה ישתנה".

בנוסף, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הזכיין של אנג'ל ברחוב חזון איש בבני ברק, שנחשבת לחנות המרכזית בעיר של מוצרי המאפייה, מתכנן לסגור לחלוטין את הסניף. בתוך כך, מניית אנג'ל משלימה ירידה של 5.5 % בחודש האחרון.

ביום חמישי האחרון פרסם יועץ התקשורת אבי גרינצייג כי אנג'ל החלה לפטר עובדים בסניף רמת שלמה שבבירה. "במקביל לקמפיין המפונפן על כמה אנג'ל בכלל מרוויחה מהמחאה החרדית: אנג'ל מתחילה לסגור סניפים ולפטר עובדים. סניף אנג'ל ברמת שלמה נסגר. העובדים נקראו הבוקר והוסבר להם שבגלל המצב הם מפוטרים והסניף ייסגר ב1 ליוני". פרסם גרינצייג.

עוד בנושא:

מאפיית אנג'ל חרם צרכני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד