כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"אין על מה להתנצל"

החרם על מאפיית אנג'ל: ההתבטאות של עמר בר לב

חקיין בקולו של השר יריב לוין שוחח עם בר לב ברדיו "קול חי" על החרם על מאפיות אנג'ל. בשיחתם, הודיע בר לב: "לא אמרתי שום דבר בגנותו של הרב"

החרם על מאפיית אנג'ל: ההתבטאות של עמר בר לב
לחם של אנג'ל צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

מאז החל החרם הצרכני החרדי נגד מאפיית אנג'ל לאחר שיו"ר דירקטוריון החברה הפגין מול ביתו של הגרי"ג אדלשטיין בסוגיית חוק הגיוס לא נשמעה כל תגובה רשמית מהחברה או מהשר לשעבר עמר בר לב. היום (שלישי) במסגרת מתיחה בתוכנית הרדיו של מנחם טוקר בר לב התייחס לנושא.

טוקר חייג בשידור ברדיו "קול חי" לעמר בר לב ובעזרת חיקוי של יריב לוין הם שוחחו לראשונה על ההפגנה בבני ברק והחרם נגד אנג'ל.

"לא עמדתי מול הבית של ראש הישיבה, לא אמרתי שום דבר בגנותו של רב", טען בר לב והסביר: "זה היה אירוע בבני ברק, לא הוצאתי מילה מהפה שלי, אף אחד מהנואמים האחרים לא אמר משהו נגד הרב".

הוא הוסיף: "זה שכמה צייצנים ולצערי חברי כנסת דיברו כאילו זה קרה, זה פשוט לא קרה. החרם בעקבות פייק ניוז שפורסם על ידי צייצנים שיש להם אינטרס שאין לי מושג מהו".

בתוך כך, איש התקשורת מני גירא שוורץ סיפר בטוויטר כי ערך בדיקה לגבי השפעת החרם על החברה מבחינה כלכלית. "הלכתי לבקר בעלים של סופרמרקט חרדי מכובד, כזה שמוכר בהיקף של 4 מכולות, וביררתי כמה שאלות עבורכם: "1, בכמה סך הרכישות החודשיות שלך מאנג'ל? "מאות אלפי שקלים". 2, החרם משפיע?".

"בהחלט", הוא השיב, "הפסקנו להביא בכלל אנג'ל. למרות שעד יום שני, לא הרימו לטלפון וכך לא יכולנו לבטל הזמנות. עד שני הם קיבלו חזרות. מראשון, ביטלנו לחלוטין. בסופ"ש שלחו לנו למרות שלא הזמנו, כ-10 אחוז נמכרו". 3, בימים כתיקונם, הלקוחות קונים רק מוצרים מפוקחים? "שטויות והבלים. על המפוקח אני לא מקבל שום הנחה. בשאר המוצרים משיג הנחות מפליגות".

"4, תוכל לתת הערכה, באחוזים, כמה מסך מוצרי אנג'ל שנמכרים אצלכם מפוקחים, וכמה משאר המוצרים?! "בהערכה מלמעלה כחמישים אחוז".

 

עוד בנושא:

 

חרם מאפיית אנג'ל עמר בר לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד