המכללה פיטרה מרצה שהתבטאה נגד צה"ל והצדיקה את הטבח הרצחני
לאחר שהושעתה וזומנה לשימוע בעקבות פוסטים קשים שפרסמה ברשתות, הנהלת המכללה האקדמית לחינוך ע"ש קיי בבאר שבע, החליטה לפטר את המרצה שהצדיקה את פעולות החמאס, את מתקפת הטרור וגינתה את מדינת ישראל וחיילי צה"ל. הנהלת המכללה: "לא נשתוק על פגיעה בחיילי צה"ל"

