אביו של הפצוע בפיגוע: "ערבי צילם את התחנה ואז היה פיצוץ"
אביו של צעיר שנפצע בינוני-קשה בפיצוץ שאירע בתחנה בכניסה לירושלים, מספר כי בנו ישב עם חברו אריה שצ'ופק הי"ד על ספסל בכניסה לעיר והבחין בערבי מצלם את התחנה. "צילם את התחנה בכניסה לעיר, ואחרי כמה דקות היה פיצוץ"
23.11.22

