תחקיר "עלות השחר" חושף: לוחמי הג'יהאד סרבו להיכנס למנהרות
מתחקיר של המבצע האחרון בעזה עולה כי לוחמי הג'יהאד האסלאמי סרבו להיכנס למנהרות התקיפה נגד ישראל, למרות תוכנית נרחבת שיזם הארגון לתחילת המבצע | בצה"ל מעריכים כי החשש של הלוחמים להיכנס למנהרות נבע מהמהלך שנקטו בצה"ל במבצע הקודם ברצועת עזה
17.08.22

